juni 16, 2024, 10:16:20 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Lufta Buggyen i går  (Lest 817 ganger)
Bobletrond
Medlem
***
Innlegg: 152
Bosted: Ålgård, Rogaland



Vis profil
« på: mars 16, 2009, 11:28:47 am »

Fikk børsta støvet av Buggyen i går, har ikke rørt en del på den i vinter. Ergret meg veldig over at den ikke ser så fin ut og at jeg ikke har fått gjennomført planene mine, har ikke funnet tid til å få gjort det jeg ønsker med den. Tanken om jeg skulle selge hele "driten" streifet meg veldig hardt. Har hatt en periode jeg er lei gamle biler. Har vel sammenheng med at jeg har skrudd en del på bruksbilen i det siste, samt at huset har hatt første prioritet. Har mistet litt gnisten. Har vurdert å kvitte meg med noen av bilene jeg har, har ikke tid eller pågangsmot til å få gjort det jeg ønsker.

Buggyen var litt mer tungstartet enn den pleier, og det var nesten så jeg gav opp da den fyra.
Fikk den ut og fikk litt luft i håret og klarnet tankene. Det var kjekt å kjøre Buggy, satt sikkert med et stort smil.

Det var litt kaldt, men det går jo mot lysere og varmere tider. Gleder meg nå til sommer å sol.
Bilen er teknisk bra, alt av bremser og dekk er nesten nytt og jeg hadde den på EU-kontroll for et år siden. Jeg får kose meg med bilen i sommer, så får vi se hva som skjer til vinteren eller neste vinter.

Det er jo litt kjekt med gamle biler også  Gliser
Loggført
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #1 på: mars 16, 2009, 12:16:10 pm »

Har du allerede glemt hvor morro det var å kjøre til jobb i alt slags vær i varmedress ? Trodde dette hadde vært helårsbilen din de siste årene jeg :-)

Var selv ute med den sorte i går etter overhaling av gasser. Fikk den opp i 120 på motorveien nå.... sikkert med 20% feilvisning på speedo...
Loggført

1961 T1 - Custom
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!