KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« på: april 07, 2009, 23:58:42 pm » |
|
senkeforstilling til Splitbus selges 2" smalnet Med foringer og "styrepinne" NY!
grunnen til salg er att pga sporvidden til Porsche bremsene/felgene må jeg bruke org forstilling OG spacere. denne blir rett og slett for smal til mitt oppsett MEN til annet oppsett med f.eks BRM og org tromler funker den bra.
This beam is manufactured by the OE supplier to Volkswagen of Brazil and will allow you to go from stock height to over 4 inches lower. You will also need to purchase a set of narrowed torsion leaves and narrowed tie-rods. The installation into a 55-63-1/2 Bus is straight forward and only requires the special torsion leaves and tie-rods. On 63-1/2 to 67 Bus, you will need to remove the trailing arm sleeves, which is a simple task.
selges til kostpris 3200.- eller bud
|
|
« Siste redigering: mai 02, 2009, 10:19:37 am av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #1 på: april 08, 2009, 00:11:54 am » |
|
det er kun forstillingsramme
ikke spindler , bæreramer etc
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Fast Freddy
Supermedlem
    
Innlegg: 1497
Bosted: Verdal
|
 |
« Svar #2 på: april 08, 2009, 08:34:02 am » |
|
Hvor mye senker denne da? Passer den 1967 mod panelvan?
|
|
|
Loggført
|
1979 Westfalia camper SOLGT 1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt 1987 Harley Davidson Softail 1971 Vw 1302s orginal cab solgt 1968 Vw Squareback Member of Roof lifters garage og Inntrøndelag Volkswagen klubb
Tlf 98891786
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #3 på: april 16, 2009, 10:52:04 am » |
|
hvor mye den senker er uvisst. men senker en del ja. skal du ha den helt på asfalten slik att styresnekka subber og hjul husene må modifiseres bør du ha senkespindler i tillegg *EDIT*
This beam is manufactured by the OE supplier to Volkswagen of Brazil and will allow you to go from stock height to over 4 inches lower. You will also need to purchase a set of narrowed torsion leaves and narrowed tie-rods. The installation into a 55-63-1/2 Bus is straight forward and only requires the special torsion leaves and tie-rods. On 63-1/2 to 67 Bus, you will need to remove the trailing arm sleeves, which is a simple task.
|
|
« Siste redigering: april 16, 2009, 10:57:10 am av KnastenradUndKnotenblech »
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
Solan
Supermedlem
    
Innlegg: 1237
Bosted: Bergen
Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...
|
 |
« Svar #4 på: april 16, 2009, 15:20:27 pm » |
|
Hvordan er det å få godkjent noe sånt hos Statens vegvesen?
|
|
|
Loggført
|
'52 Typ 11c Boble ragtop '65 Typ 221 Mikrobuss 11W
RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten! Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved
Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
|
|
|
RZR Arve
Seniormedlem
   
Innlegg: 279
Bosted: Longyearbyen
|
 |
« Svar #5 på: april 16, 2009, 18:22:32 pm » |
|
Hvordan er det å få godkjent noe sånt hos Statens vegvesen?
Hvis ikke du får det godkjent Svein, så skjønner jeg ingenting.... Noen fordeler må man jo ha! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
VW 181
Supermedlem
    
Innlegg: 814
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #6 på: april 16, 2009, 18:47:15 pm » |
|
Hvordan er det å få godkjent noe sånt hos Statens vegvesen?
Hvis ikke du får det godkjent Svein, så skjønner jeg ingenting.... Noen fordeler må man jo ha!  Skeptisk!! 
|
|
|
Loggført
|
1971 VW 181 "Erwin" 1972 1302s "Smurfen"
|
|
|
RZR Sune
Medlem
  
Innlegg: 218
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #7 på: april 16, 2009, 20:28:05 pm » |
|
Hvordan er det å få godkjent noe sånt hos Statens vegvesen?
Svein da! Du bør jo få denne godkjent over lunchbordet!!! Løp og kjøp! S
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #8 på: april 22, 2009, 18:30:02 pm » |
|
umpf
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #9 på: april 28, 2009, 00:56:20 am » |
|
opp
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #10 på: mai 02, 2009, 10:19:57 am » |
|
back on top.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #11 på: mai 10, 2009, 23:25:40 pm » |
|
taes med til BUGRUN for salg/evt overlevering 
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
KnastenradUndKnotenblech
|
 |
« Svar #12 på: mai 27, 2009, 22:13:54 pm » |
|
støvlaget stiger her.
|
|
|
Loggført
|
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
|
|
|
nobrakes
Supermedlem
    
Innlegg: 3455
Bosted: oppland
|
 |
« Svar #13 på: mai 27, 2009, 22:55:22 pm » |
|
snart tid for skambud eller ? 
|
|
|
Loggført
|
If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
|
|
|
|