nå er de vel egentlig slik at ingen ting kan selges forhands godkjent. da søknader mot biltilsynet går på på personen som søker og ikke bilen som de søkes for. men helt klart lettere og legge ved tidligere søknad fra deg som er godkjent ("om den bygges riktig")
har nettop vert gjennom samme saken selv nå i løp av sommeren. ang forhands godkjente bil. ny eiger MÅ søke på ny.
greit å vite for eventuel ny eiger.
du får sende meg en pm om du vil eg skal ta innlegge vekk.
Takker for at du rettet opp i dette, jalokoey!
Jeg var hos Biltilsynet idag. De bekrefter at det fins et vedtak som sier at formhåndsgodkjenning følger eieren, og ikke bilen.
Godt at den ikke noen kjøpte dette og fikk problem.
er ikke verre enn at du som har søknaden i ditt navn, viser bilen når den er ferdig, detter mest for å unngå at noen driver butikk med å gjennomføre søknadsbiten, for så å selge videre , mitt innlegg kan og slettes hvis du ønsker

hadde jeg ikke hatt så mye på tapetet, hadde dette vært et morsomt prosjekt tror jeg

Selvfølgelig kan man få til løsninger med å utsette eierskifte til bilen er ferdig, og involvere nåværende eier i godkjenningprosessen.
Med tanke på prisnivået som budgiverne har lagt seg på her, tror jeg det er like greit å trekke denne for salg.
Selges antakelig som en helt vanlig boble sammen med karosseriet, og resten av delene som finns.