Martin
Supermedlem

|
 |
« på: april 01, 2009, 19:41:13 pm » |
|
ønsker et fortelt til bussen. da vi har fått en liten krabat til i familien, som selvfølgelig skal bli med på treff. vil gjerne derfor ha et slikt eller veldig likt. ja unneberg-bil selger til 3500.- men er de så dyre? koster jo 250£ x 9.8 (dagens kurs). å 1000 kr i frakt å etc. er det vel ikke? http://www.fishbrain.biz/acatalog/The-Navigator.htmlMartin 92097311 
|
|
|
|
Tommy.H
Telehiv Jumpers
Supermedlem

SCC EVENT
|
 |
« Svar #1 på: april 02, 2009, 22:59:37 pm » |
|
ønsker et fortelt til bussen. da vi har fått en liten krabat til i familien, som selvfølgelig skal bli med på treff. vil gjerne derfor ha et slikt eller veldig likt. ja unneberg-bil selger til 3500.- men er de så dyre? koster jo 250£ x 9.8 (dagens kurs). å 1000 kr i frakt å etc. er det vel ikke? http://www.fishbrain.biz/acatalog/The-Navigator.htmlMartin 92097311  De teltene kommer i tre esker og er tungt. Da dette koster ca 2500kr i england pluss frakt og moms så nermer du deg nok en tusenlapp hvis ikke mer 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gaston
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: april 02, 2009, 23:37:01 pm » |
|
ønsker et fortelt til bussen. da vi har fått en liten krabat til i familien, som selvfølgelig skal bli med på treff. vil gjerne derfor ha et slikt eller veldig likt. ja unneberg-bil selger til 3500.- men er de så dyre? koster jo 250£ x 9.8 (dagens kurs). å 1000 kr i frakt å etc. er det vel ikke? http://www.fishbrain.biz/acatalog/The-Navigator.htmlMartin 92097311  De teltene kommer i tre esker og er tungt. Da dette koster ca 2500kr i england pluss frakt og moms så nermer du deg nok en tusenlapp hvis ikke mer  Med andre ord noe skikkelig ræl å ha med på campingtur!
|
|
|
Loggført
|
1957 Type 2
|
|
|
98super
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: april 03, 2009, 04:56:54 am » |
|
ønsker et fortelt til bussen. da vi har fått en liten krabat til i familien, som selvfølgelig skal bli med på treff. vil gjerne derfor ha et slikt eller veldig likt. ja unneberg-bil selger til 3500.- men er de så dyre? koster jo 250£ x 9.8 (dagens kurs). å 1000 kr i frakt å etc. er det vel ikke? http://www.fishbrain.biz/acatalog/The-Navigator.htmlMartin 92097311  De teltene kommer i tre esker og er tungt. Da dette koster ca 2500kr i england pluss frakt og moms så nermer du deg nok en tusenlapp hvis ikke mer  Med andre ord noe skikkelig ræl å ha med på campingtur! Det teltet der er ikke noe ræl å ha med på tur nei, alt får plass i en medfølgende bag å får fint plass på takgrinda. Videre er det veldig lett å sette opp. Det er også utrolig stort, med 2 soverom å stue 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gaston
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: april 03, 2009, 09:28:03 am » |
|
Jada, var en dum slengkommentar  Tommy fikk det til å høres ganske tungt og svært ut!
|
|
|
Loggført
|
1957 Type 2
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: april 08, 2009, 18:53:47 pm » |
|
tenker det blir en bestilling fra www.justkampers.com i gjennom unneberg. får telt skal jeg ha. er det noen fler som skal ha noe fra justkampers er det bare å slenge med.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ove
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: april 08, 2009, 19:34:18 pm » |
|
Har et sånt telt som jeg kjøpte i fjor, brukt en gang på bug camp i fjor... selges om du er interesert..
|
|
|
Loggført
|
 "De levde som ville dyr, de verken røkte eller drakk!"
|
|
|
BT
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: april 11, 2009, 17:42:50 pm » |
|
ønsker et fortelt til bussen. da vi har fått en liten krabat til i familien, som selvfølgelig skal bli med på treff. vil gjerne derfor ha et slikt eller veldig likt. ja unneberg-bil selger til 3500.- men er de så dyre? koster jo 250£ x 9.8 (dagens kurs). å 1000 kr i frakt å etc. er det vel ikke? http://www.fishbrain.biz/acatalog/The-Navigator.htmlMartin 92097311  De teltene kommer i tre esker og er tungt. Da dette koster ca 2500kr i england pluss frakt og moms så nermer du deg nok en tusenlapp hvis ikke mer  Med andre ord noe skikkelig ræl å ha med på campingtur! Det teltet der er ikke noe ræl å ha med på tur nei, alt får plass i en medfølgende bag å får fint plass på takgrinda. Videre er det veldig lett å sette opp. Det er også utrolig stort, med 2 soverom å stue  HAHAHA, liksom!! SCC 2008: Jeg satt opp mitt absolutt ikke like fancy telt, fikk frem bord og stoler, åpna øl og lagde kaffe innen dere klarte å få opp monstertelta deres  Mitt regna det riktignok tvers gjennom, og gutta som lå der klagde fælt  Bilen til Rune var tett og fin.... 
|
|
|
Loggført
|
Member #1 /Spliths venner
|
|
|
Pitt
Supermedlem

oppdal så klart
|
 |
« Svar #9 på: april 11, 2009, 17:55:41 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
E ha kasta mange sånne !
Tlf 90834700
|
|
|
98super
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: april 11, 2009, 21:30:47 pm » |
|
ønsker et fortelt til bussen. da vi har fått en liten krabat til i familien, som selvfølgelig skal bli med på treff. vil gjerne derfor ha et slikt eller veldig likt. ja unneberg-bil selger til 3500.- men er de så dyre? koster jo 250£ x 9.8 (dagens kurs). å 1000 kr i frakt å etc. er det vel ikke? http://www.fishbrain.biz/acatalog/The-Navigator.htmlMartin 92097311  De teltene kommer i tre esker og er tungt. Da dette koster ca 2500kr i england pluss frakt og moms så nermer du deg nok en tusenlapp hvis ikke mer  Med andre ord noe skikkelig ræl å ha med på campingtur! Det teltet der er ikke noe ræl å ha med på tur nei, alt får plass i en medfølgende bag å får fint plass på takgrinda. Videre er det veldig lett å sette opp. Det er også utrolig stort, med 2 soverom å stue  HAHAHA, liksom!! SCC 2008: Jeg satt opp mitt absolutt ikke like fancy telt, fikk frem bord og stoler, åpna øl og lagde kaffe innen dere klarte å få opp monstertelta deres  Mitt regna det riktignok tvers gjennom, og gutta som lå der klagde fælt  Bilen til Rune var tett og fin....  Ja teltet ditt var fint det BT. HEHE.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|