Hei!
Min 1302s har desverre stått hele vinteren pga dårlige vinterdekk, men har idag lagt om til sommerdekk, og var klar for en liten kjøretur. Var ikke overrasket da jeg ikke fikk start, bilen hadde jo tross alt stått lenge. Men batteriet virket sprekt, så noe var rart. Jeg tok en titt bak i motorrommet, og overraskelsen var stor da jeg så at "alle" ledningene var nappet ut! (trodde jeg hadde låst, men nå var iallefall låsen åpen) Itillegg var topplokket til "distributor" åpnet og satt bare løst på. Jeg har ikke inngående detaljkunnskap når det gjelder motor og elektronikk, men etter et kjapt søk på nett og så ut i bilen igjen, kan jeg konstatere at rotoren inni distributoren var borte! Hva i huleste?

Hvem er det som gidder noe sånt??? Hva slags agenda har man når man gjør noe sånt? Noen på jakt etter en distributor rotor??? Er disse så vanskelig å få tak i? Uansett, litt kjedelig...
Så... Noen som har en rotor til distributor liggende? Tenker da spesielt i nærheten av Bodø.
Er spent på om det bare er denne som er borte, eller om noe mer også er fjernet!