mai 04, 2025, 18:08:06 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sveise inn nye bunnplater.  (Lest 1244 ganger)
TEH
Supermedlem

Vis profil
« på: april 24, 2009, 15:31:59 pm »

Hei!

Er klar til å sveise inn nye bunner i bilen min, og lurer på hvordan dere gjør det.
Ser noen helsveiser,noe som jeg ikke vil gjøre.
Tar dere på pull for å punkte i(slike det er fra før), eller punkter dere bare langs kanten?

Loggført

Mob:92245040
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann

Vis profil
« Svar #1 på: april 25, 2009, 00:22:58 am »

Er ikkje sikker heilsveising er best nei Øyerulling men då må du borra masse hol isåfall hehe du kan jo kjøpa deg ei sånn falsetång på trykkluft trå biltema så er holejobben ferdig på notime! avstand er vel ca 1 tomme, men jo meir sveis jo bedre. puss ned kanten heilt stålrein, og legg nedpå plato. må antagligvis tillpassast eindel fyrst.. så er det berre å få med nokon til å holda/bruka nokon store lådd. pungte litt rundtomring, så gå igang med å fylla hola. men ver obs på att det skal heilsveisast nokon plassar! men det såg du når du tok av dei orginale golva! lykke til Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
TEH
Supermedlem

Vis profil
« Svar #2 på: april 26, 2009, 13:41:12 pm »

Alt er ferdig tilpasset, og nå har jeg borra x antall hull for punkting. Brukte en 6mm bor. Mye tilpassing for på platene(repro) da dette er en roadster med innsveiste avstivere. Punkta fast avstiverne etter måla som jeg tok før jeg kappa ut,tilpassa plater og hull. Tilpassa og skrudde fast nye kanalbunner(repro,tre hull på ene side passet og fire på andre). Er vel tryggest å senke nedpå kaross før jeg sveiser.
Loggført

Mob:92245040
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann

Vis profil
« Svar #3 på: april 26, 2009, 21:17:16 pm »

Det var massiv framgang på kort tid! Du får det jo til du Blunker
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!