Denne bilen har jeg kjørt, og jeg kan garantere at denne bilen går ganske brutalt bra ja...

Veier jo ganske lite denne bilen. Så 190 laken for denne bilen er MYE BANG FOR THE BUCK.
Ellers hadde jo denne bilen kledd fuchsfelger ganske mye mer enn de cup-felgene, det er nå min mening..
Framskjermene er ombygget og formet av Einar Stranden som noen kanskje husker fra Autofil med sin "Stranden Skorpione" som det står litt om her :
http://www.strandenscorpione.com/diverse.htmEneste problem med så mye pulver i en bil med midtmotor er feste...., 911 har jo motor hengende bakpå, mens denne har motor foran bakhjul, og slik blir det svidd gummi av med mindre du tenker deg godt om

Litt spesiellt med denne kontra en 911 turbo er at den drar godt gjennom hele registeret og er ikke noe Ketshup-maskin slik som en 911 3,3 turbo..
Kjøreegenskapene på denne bilen er i særklasse, kjører fra det meste av 911´er på bane.
Effekten som er oppgitt her på 300 hk tror jeg er ved 0,5 i ladetrykk. Er ingen problem med de delene som er i denne motoren til lett å få denne på over 400 hk med økt trykk. Det lave ladetrykket er lagt der pga. eiers ønske om laaang holdbarhet fremfor maks hk. Eier på denne bilen tror jeg nærmer seg 80 år nå

, noe som jeg tror er en avgjørende faktor for salget..