Riisern
Supermedlem

Rockabilly rumble
|
 |
« på: august 26, 2009, 18:58:38 pm » |
|
Er på jakt etter delebil. Må väre 5 bolt, gjerne balljoint, må ha girkasse som kan brukes, motor ikke nödvendig. Hels Östfold men kom med tilbud. Ikke dyrere enn 4000:- Rust ingen hindring 
|
|
|
Loggført
|
Owner of "Lorang`s Garage" - all brand autoshop - Parts n`repair Tlf: 466 81 660
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: august 26, 2009, 22:42:17 pm » |
|
Har fortsatt denne som jeg sendte deg pm om.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Riisern
Supermedlem

Rockabilly rumble
|
 |
« Svar #2 på: august 26, 2009, 23:10:37 pm » |
|
Har fortsatt denne som jeg sendte deg pm om.
Flott. Sender du meg tlf på pm?
|
|
|
Loggført
|
Owner of "Lorang`s Garage" - all brand autoshop - Parts n`repair Tlf: 466 81 660
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: august 27, 2009, 21:14:05 pm » |
|
Gjort.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Squareback
Supermedlem

Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #4 på: september 02, 2009, 22:20:54 pm » |
|
KG...ring meg om denne.
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
Riisern
Supermedlem

Rockabilly rumble
|
 |
« Svar #5 på: september 05, 2009, 09:22:27 am » |
|
Da viser det seg at jeg fortsatt er på jakt etter en delebil. Balljiont  Noen??
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
56T1
Seniormedlem

|
 |
« Svar #6 på: september 06, 2009, 15:53:20 pm » |
|
Har en 66 modell, 1300, uten skjermer... Hva trenger du av deler? Men Trondheim er vel for langt unna?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Riisern
Supermedlem

Rockabilly rumble
|
 |
« Svar #7 på: september 06, 2009, 19:34:08 pm » |
|
Har en 66 modell, 1300, uten skjermer... Hva trenger du av deler? Men Trondheim er vel for langt unna?
Trondheim er litt i lengste langet ja. Og ser egentlig ut til at nå trenger jeg kun komplett forstilling. Har fått tak i det meste andre:)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
burker (Brian)
Folkevognklubben
Supermedlem

Savner Folkevogn klubben Østfold
|
 |
« Svar #8 på: september 07, 2009, 20:04:30 pm » |
|
har sendt deg PM.
|
|
|
Loggført
|
T-1 1959
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: september 09, 2009, 20:28:45 pm » |
|
Eller denne?? http://www.vwnorge.no/index.php/topic,17032.0.htmlHvorfor den "høye" prisen? Fordi eksosanlegget (helt nytt), salg av noen få deler og vrakpant for resten ville tjent inn ca det samme  Men jeg har som sagt aldri kjørt bilen så girkassa kan jeg ikke love noe om. Selger sa den var bra, men så trodde han også at det var en 46 modell  ....
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Riisern
Supermedlem

Rockabilly rumble
|
 |
« Svar #10 på: september 09, 2009, 21:02:45 pm » |
|
Eller denne?? http://www.vwnorge.no/index.php/topic,17032.0.htmlHvorfor den "høye" prisen? Fordi eksosanlegget (helt nytt), salg av noen få deler og vrakpant for resten ville tjent inn ca det samme  Men jeg har som sagt aldri kjørt bilen så girkassa kan jeg ikke love noe om. Selger sa den var bra, men så trodde han også at det var en 46 modell  .... Takker for tilbudet men har fått tak i de delene jeg trengte 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ovalt
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: september 14, 2009, 08:18:00 am » |
|
Da viser det seg at jeg fortsatt er på jakt etter en delebil. Balljiont  Noen?? Sjølv om eg har hatt mengder med bobler... veit eg ikkje heilt kva "balljoint" er  eg kunne tenkt meg at noken som er god på alle slike framande fagspråkord som er utanom?? kanskje setta opp ei liste med forklaring til dei enkelte "framandorda" F.eks. ISR..kva er det? Kanskje det burde være opptaksprøve for å vere med her på forumet? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem

59 T1,64 T1og 65mod 215
|
 |
« Svar #12 på: september 18, 2009, 18:52:47 pm » |
|
Da viser det seg at jeg fortsatt er på jakt etter en delebil. Balljiont  Noen?? Sjølv om eg har hatt mengder med bobler... veit eg ikkje heilt kva "balljoint" er  eg kunne tenkt meg at noken som er god på alle slike framande fagspråkord som er utanom?? kanskje setta opp ei liste med forklaring til dei enkelte "framandorda" F.eks. ISR..kva er det? Kanskje det burde være opptaksprøve for å vere med her på forumet?  Prøve å oversette litt jeg da : Balljoint= forstilling med kuleledd, linkpin=kingboltforstilling, IRS= "flerleddet" bakstilling som kom på automatic bilene og 1302 /1303 her kan man demontere drivakslene mens bilen står på hjula mens drivakslene sitter fast i girkassa på "pendelaksel"
|
|
|
Loggført
|
Seaside VW Klubb
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem

www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #13 på: september 18, 2009, 20:11:27 pm » |
|
Da viser det seg at jeg fortsatt er på jakt etter en delebil. Balljiont  Noen?? Sjølv om eg har hatt mengder med bobler... veit eg ikkje heilt kva "balljoint" er  eg kunne tenkt meg at noken som er god på alle slike framande fagspråkord som er utanom?? kanskje setta opp ei liste med forklaring til dei enkelte "framandorda" F.eks. ISR..kva er det? Kanskje det burde være opptaksprøve for å vere med her på forumet?  Godt besvart av gullik allerede ser jeg her: Kingbolt=->1966 Balljoint=1966-> IRS = fireleddet bakhjulsoppheng med løse aksler som har et universalledd i hver ende, i motsetning til "Svingaksel"/"Pendelaksel"=toleddet, der akslingene ligger skjult inni akselrør og hjullagrene smøres av olje fra girkassen. IRS kom først på 68-modellen med automatgir (også type 2, 3 og 4 med manuell gir), senere på 1302 og 1303. Svingaksel fortsatte til siste utgave i -76, Mexico, Brasil etc. beholdt vel også disse?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|