TomR
|
 |
« på: september 14, 2009, 18:29:55 pm » |
|
Stor flens - fikk dette med mitt A1 eksos - brukt, men ser bra ut - 450,- + frakt. Bilde kommer...
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #1 på: september 14, 2009, 18:45:37 pm » |
|
Kjøpt! :-)
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #2 på: september 14, 2009, 19:06:13 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #3 på: september 14, 2009, 20:20:56 pm » |
|
Pokker! Den ville jeg ha.......
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #4 på: september 14, 2009, 22:11:12 pm » |
|
Eg 'og..! Kan ikkje nokon hosta opp fleire stingerer?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: september 14, 2009, 22:16:26 pm » |
|
Har dere grenrør med stor flens da? ;-)
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
erling
Seniormedlem

|
 |
« Svar #6 på: september 14, 2009, 22:19:52 pm » |
|
æ å vil ha  har 2 grenrør... både med stor og liten flens!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann
|
 |
« Svar #7 på: september 14, 2009, 22:21:21 pm » |
|
Har dere grenrør med stor flens da? ;-) Skal nå alltids få den på! Esaben står jo i garasjen 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: september 15, 2009, 00:35:09 am » |
|
Har dere grenrør med stor flens da? ;-) Skal nå alltids få den på! Esaben står jo i garasjen  Thats the spirit :-D
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: september 15, 2009, 09:45:32 am » |
|
Stor eller liten flens.... who cares? Jeg hadde tenkt å lage "adapter" fra orginalpotta.....
|
|
|
Loggført
|
Se nøye på det jeg skriver. Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
|
|
|
VeteranBobla
|
 |
« Svar #10 på: september 15, 2009, 10:12:28 am » |
|
Stor eller liten flens.... who cares? Jeg hadde tenkt å lage "adapter" fra orginalpotta.....
Dette blitt gjort før? Satt for leden å lekte litt med tanken om en svart stinger på prosjektet mitt, men der har jeg orginalpotte slik at varmen skal fungere. Noen bilder av det i tilfelle?
|
|
|
Loggført
|
T1 1300 1969 "Bølle" T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil) Fiat 500D 1961 Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: september 15, 2009, 10:14:25 am » |
|
Dette blitt gjort før? Satt for leden å lekte litt med tanken om en svart stinger på prosjektet mitt, men der har jeg orginalpotte slik at varmen skal fungere. Noen bilder av det i tilfelle? Har ikke sett det før, men skal ikke være noe problem å lage til et slikt overgangsrør. Har hatt ideen lenge, men er alltid for sent ute når det dukker opp brukte stingere til salgs.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: september 15, 2009, 17:14:33 pm » |
|
Dette blitt gjort før? Satt for leden å lekte litt med tanken om en svart stinger på prosjektet mitt, men der har jeg orginalpotte slik at varmen skal fungere. Noen bilder av det i tilfelle? Har ikke sett det før, men skal ikke være noe problem å lage til et slikt overgangsrør. Har hatt ideen lenge, men er alltid for sent ute når det dukker opp brukte stingere til salgs. gjør ikke noe det Mr. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
VeteranBobla
|
 |
« Svar #13 på: september 16, 2009, 10:36:36 am » |
|
Dette blitt gjort før? Satt for leden å lekte litt med tanken om en svart stinger på prosjektet mitt, men der har jeg orginalpotte slik at varmen skal fungere. Noen bilder av det i tilfelle? Har ikke sett det før, men skal ikke være noe problem å lage til et slikt overgangsrør. Har hatt ideen lenge, men er alltid for sent ute når det dukker opp brukte stingere til salgs. Om du skulle finne på å lage en overgang kan jeg være interessert i å kjøpe dette av deg dersom du ønsker å lage to. Så fremt det ikke ser helt J**lig ut da 
|
|
|
Loggført
|
T1 1300 1969 "Bølle" T1 1200 1969 "Palma Sukkerert" (Sparkäfer/Prosjektbil) Fiat 500D 1961 Made by Me Production (Video/Audio kopiering & Oppdragsfilm) - http://www.MbMproduction.net
|
|
|
Mr. Empiboy
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: september 16, 2009, 10:48:55 am » |
|
Jeg tenkte å prøve å bygge den slik at mest mulig blir skjult under bakplata. Helt skjult kan den neppe bli, så flensen på stingeren ville nok blitt synelig. Kommer nok til å lage en "prototype" til vinteren. Har fått litt blod på tann nå 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
VeteranBobla
|
 |
« Svar #15 på: september 16, 2009, 13:47:57 pm » |
|
Jeg tenkte å prøve å bygge den slik at mest mulig blir skjult under bakplata. Helt skjult kan den neppe bli, så flensen på stingeren ville nok blitt synelig. Kommer nok til å lage en "prototype" til vinteren. Har fått litt blod på tann nå  Høres bra ut dette. Du får gi meg beskjed når prototypen er ferdig så får du sikkert en bestilling.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|