Hei..
jeg har laget dette på min 60 mod. Greia er å bruke en punktfres, og "borre" bort alle sveisepunktene på sidene av platen. Altså bak skjemene. (skjermene må av for å få jobben gjort.) Så brukes en baufil for å kutte over i skjøten utvendig.(bak lokket) Etter dette er gjort er det bare å nappe den av mener jeg å huske. Men vær forsiktig, for det er endel kanter på innsiden som kan lage flotte riper. (Sjekk om det er noen sveisepunkter der også) det husker jeg ikke helt selv. selv klippet jeg bort litt av det blekket på innsiden for å lettere få plata av og på.. Mye som tar borti der.

Mange foreslår å stive av bakplata i bunn med et rør eller noe, men jeg mener at har du en orginal plate med stivivng bak er dette ikke noe vits. Har droppa det selv, og den er stiv som få.
jeg har festet den med litt store skiver på de to nedre skjermfestene. se til at du får klem på størst mulig område. I tilleg satte jeg inn en lien karosseriskrue på hver side øverst. (Disse synes når lokke står oppe) Men den sitter mye bedre da.
Dette gjøres glatt på en kveld. Punktfres kjøpes hos verktøysjappa. Brukte 8mm.
ser ikke allverden på de bildene, men det er jo ikke meningen heller..
Lykke til...