Godt poeng, BT! Med mindre du har en motorbukk du kan starte den opp i da? Er det ulyder, dårlig trekkraft osv. kan du jo poste en liten videosnutt med lyd, så får du sikkert kommentarer rimelig kjapt. Har du kanskje tenkt å demontere den for å finne en "intern feil" så er det forsåvidt like greit å gjøre etter å ha tatt den ut.
Ellers er det bare å sørge for alle de opplagte tingene som du sikkert har tenkt på fra før:
garasjejekk hjeper alltid
skikkelige BUKKER og SOLID plant underlag før du begynner å jekke,
oppladet lykt,
koble fra batteri, før du begynner, osv.
merke ledninger hvor de skal (knipse bilde med mobilen er lurt om du tar det litt enkelt)
Kan også være lurt å tappe av oljen før du begynner, gjerne lunke den opp så oljen flyter litt lettere og drar med seg litt gørr på veien
Bensinslangeklemme fra Biltema er gull til å stoppe søl, festes ved clutcharmen
17mm skrallenøkkel til de fire festeboltene,
skralle med 17mm pipe med lang + kort forlenger for å komme lett til mutteren som sitter ved clutcharmen.
8mm fast til å løse gasswiren på forgasseren,
Lurt også å ta av reimhjulet på dynamoen om du tar den ut baklengs, sidelengs er ofte vel så greit i bobler.
Tenk sikkerhet først og fremst, du dauer neppe av å få motoren over deg, men det er så utrolig flaut

Et par 2X4" eller en kryssfinerplate til å ta i mot motoren når den kommer ned.
En Biltema motorbukk til noen få hundrelapper kan greit modifiseres ved å bore noen ekstra hull, bare mål opp på forhånd.
Har kanskje glemt noe i farten, du får ha lykke til uansett!