Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #390 på: august 02, 2011, 02:27:47 am » |
|
Igår forsvant mykje tid til skruing,fiksing og klargjering,og testing av eit svensk bilprodukt eg prøver å verta kvitt, etter å ha fått ein telefon frå ein kar som skulle ha den utan tvil og skulle komma med ein gong.. han ringte ikkje opp igjen og idag skjein da gjennom på sms at han ikkje fekk låv å kjøpa den likavel å dittn å dattn..useriøse bilkjøparar men no er målet nådd for venstra sido! Ytterkanalane er ferdige(for min del) fekk slipt imellom skjøytane og krympa og retta på da bakerste panelet etter beste evne. kom seg masssse, men eg skulle hatt ein sån kjekk "stud welder" som sveiser på ein pinne som kan trekkast ut, for eg har ingen tilgang til baksida enkelte plassar. så den jobben sender eg vidare med bilen(til hammerworks?? eller an bilopretter,lakkør.etc) her er ivertfall eitpar småbilder Done. sidepanelet er so godt som strøkent i skjøyten og oppover dar da var deformert. ein ser antydningar til små ujamnheiter men da er da einaste
 DSCF9224.jpg (105.16 KB. 775x581 - vist 408 ganger.) Pussa reint sidepanelet og fjerna gamle lakken (ikkje sandblåst på den største flata)
 DSCF9227.jpg (103.99 KB. 775x581 - vist 416 ganger.) massssse krymping å bearbeiding seinare..
 DSCF9242.jpg (122.31 KB. 775x581 - vist 407 ganger.) fekk retta opp det mest krøkade problemet ganske bra. nesten heilt rett.
 DSCF9243.jpg (116.72 KB. 775x581 - vist 416 ganger.) og tilslutt klaska på ein skvett raud grunning.finn jo snart ut om bilen hadde passa i raud farge 
 DSCF9246.jpg (131.18 KB. 775x581 - vist 446 ganger.) skal nok finna på noko imorgo og, men da begynnar å nerma seg at bilen må på hjula igjen og ut for å snuast,,,men einaste e at da stend ei bobla på bukkar utanfor garasjen og den manglar vesentlige delar av hjulopphenget så må nok skru litt der og fyrst..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #391 på: august 27, 2011, 00:34:37 am » |
|
måtte heilt til side 3 for å finna igjen tråden..ikkje braaa 25dagars so å sei stillstand. ai no begynnar ting snart å roa seg og eg får satt igjang på dokaen att. har liksom litt lyst å få den ferdig snart på ein måte  ikveld vart da litt tid til å rydda i garasjen og sopa vekk drit under dokaen(måka da lenger bak i garasjen..) og deretter setta han på bukkar igjen bak og kasta ut dei store lekasteinane. imorgo skal siste sliping av sveis på venstra rammo finna stad og mala. so e han klar til å snuast. derfor skal boblo som står på bokk utante garasjen på hjul igjen og flyttast til teltet. so må dokaen på hjul!! og ut for å snuast. håpar på litt oppholdsver imorgo altso. snakkast
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #392 på: september 01, 2011, 00:38:53 am » |
|
gløymte at eg hadde bilde å leggja inn her er dokaen rydda fram, og rundt, under og fått hjul på
 DSCF1284.jpg (132.95 KB. 775x581 - vist 454 ganger.) kjekt å sjå snuten igjen
 DSCF1288.jpg (125.81 KB. 775x581 - vist 456 ganger.)
 DSCF1295.jpg (129.98 KB. 775x581 - vist 422 ganger.) berre å hiva seg rondt på andra sido.
 DSCF1299.jpg (120.67 KB. 775x581 - vist 424 ganger.) 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #393 på: september 04, 2011, 01:50:37 am » |
|
lite gjort i veko pga eindel kveldsjobbing mm idag vart da tid til litt demontering ikveld. fjerning av tverrbjelken bak. den var forøvrig full i sand og drit som gjor arbeidet desto kjekkare
 DSCF1313 (Medium).jpg (69.38 KB. 800x600 - vist 465 ganger.) etter kvart forsvant den. lenge leve knipex alligator!
 DSCF1315 (Medium).jpg (86.96 KB. 800x600 - vist 419 ganger.) ein fortapt utrigger vart fjerna med ein hammar og el.tigersvans
 DSCF1320 (Medium).jpg (76.88 KB. 800x600 - vist 467 ganger.) varmerøyre måtte tilslutt gje tapt og. den framre tverrbjelken er jo dårlig i bunn. lurar på å fixa den med heima laga plata. istaden for å kjøpa noko drit som ikje passar. lettare å skjøyta den på midten en å fjerna den gamle fullstendig og sånt. trur eg..
 DSCF1323 (Medium).jpg (66.15 KB. 800x600 - vist 426 ganger.) eit par snitt so løysna da bak og
 DSCF1327 (Medium).jpg (76.28 KB. 800x600 - vist 413 ganger.) her e då golvbjelken retta + slipt vekk restar itte tverrbjelken
 DSCF1330 (Medium).jpg (78.94 KB. 800x600 - vist 412 ganger.) reinspikka ramma. LANGT bedre tilstand på denne sido. men må nok skifta ut litt her og ja, men i mykje mindre grad, heldigvis?
 DSCF1333 (Medium).jpg (68.06 KB. 800x600 - vist 430 ganger.) imorgo bør eg få bedre tid til meir. må pønska ut litt ang den aller bakerste utriggaren og
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hans
Supermedlem
    
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen
|
 |
« Svar #394 på: september 06, 2011, 21:53:16 pm » |
|
mye rust det har vært på denne - - stå på , minker hele tiden 
|
|
|
Loggført
|
o 1958/64 T1 Ragtop o 1957 T1 o 1989 T3
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #395 på: september 06, 2011, 22:14:24 pm » |
|
jadå nok å ta av!  har fått gjort ca null dei siste dagane fordi eg har klart å pådra meg ein forskjølelse, sjuka eller noko  men da begynnar å roa seg no so eg håpa å ve "idrift" imorgo igjen
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #396 på: oktober 19, 2011, 02:59:03 am » |
|
Go dag ja. sko tru eg va gått i koma men da har igrunn berre vore mildt sagt for få timar i døgnet dan siste tida. mykje pga masse jobbing på andre bilar som havna i mellom meg og dokaen. feks i helge hadde eg tenkt å bruka all ledig tid til dokaen men so dokka da opp ein fortgjort 03, som ikkje tok meir enn nettop heile helga.. har jobba noko igår og noko ikveld. no er rammo bak endlig forsvarlig for vegbruk igjen  Bakerste utrigger laus. har ikkje ny så denna må reddast.
 DSCF1792.jpg (112.33 KB. 775x581 - vist 420 ganger.) skåre ut gravrusta bak rammo
 DSCF1798.jpg (123.87 KB. 775x581 - vist 409 ganger.) handbrekkvaieren har sett bedre dagar!
 DSCF1799.jpg (114.04 KB. 775x581 - vist 390 ganger.) nytt stål inn
 DSCF1802.jpg (135.11 KB. 775x581 - vist 411 ganger.) opna opp fronten og lappa igjen da spesielt gjennomtenkta holet i rammo
 DSCF1810.jpg (114.13 KB. 775x581 - vist 385 ganger.) massiv mannskit var å spora under,inni torsionsrøyret. men LANGT mindre enn på andre sido
 DSCF1814.jpg (144.65 KB. 775x581 - vist 396 ganger.) fjerna restar etter kanal og golv.
 DSCF1816.jpg (127.21 KB. 775x581 - vist 436 ganger.) her er korleis eg har støtta opp rammo og sånt for å avstiva ting litt meir
 DSCF1818.jpg (110.16 KB. 775x581 - vist 398 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #397 på: oktober 19, 2011, 03:13:33 am » |
|
slipt reint på alle mulige måtar rundt torsionsrøyret og fått på skikkeleg maling
 DSCF1871.jpg (126.72 KB. 775x581 - vist 424 ganger.) ny kant under rammo
 DSCF1872.jpg (127.72 KB. 775x581 - vist 422 ganger.) laga hol for å ha inn hulromsbeskyttelse
 DSCF1902.jpg (126.94 KB. 775x581 - vist 385 ganger.) drenring i botn, med samme funksjon som da andra. what goes in, goes out.
 DSCF1903.jpg (142.97 KB. 775x581 - vist 427 ganger.) fyrste delen av rammesido er på
 DSCF1906.jpg (112.33 KB. 775x581 - vist 412 ganger.) koslig i garasjen,nokon påstår da sko vå rydda.. 
 DSCF1907.jpg (124.59 KB. 775x581 - vist 459 ganger.) ingenting øvelatt te tefeldigheitena. maling på innsido på alle mulige måtar sjølvsagt
 DSCF1911.jpg (128.22 KB. 775x581 - vist 434 ganger.) solid, etter 30år med slitasje, og oksidering..
 DSCF1913.jpg (141.23 KB. 775x581 - vist 453 ganger.) Håpar på ein skvett framgang imorgo og, men største delen av kvelden ryk til til skravlekveld i den lokale veteranbil syklubben
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
haz
Supermedlem
    
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene
|
 |
« Svar #398 på: oktober 19, 2011, 09:38:16 am » |
|
SCC 2012?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #399 på: oktober 19, 2011, 09:50:18 am » |
|
Ja kansje da:)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
haz
Supermedlem
    
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene
|
 |
« Svar #400 på: oktober 19, 2011, 10:04:21 am » |
|
dette må jo koste noe så sinnsykt med penger?!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
    
Innlegg: 1043
Bosted: Skien
Rolf T. Kastenwagen
|
 |
« Svar #401 på: oktober 19, 2011, 21:10:48 pm » |
|
Har du oversikt over hvor mange timer du har brukt??
|
|
|
Loggført
|
VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #402 på: oktober 19, 2011, 23:31:45 pm » |
|
jadå - veldig mangen. godt eg har rimlig timapris  idag var da møte ja og imorgo er da jobb. men håpar likavel at eg klarar å trua inn nokon timar etter jobb imorgo kveld. kan henda eg stikk opp og sliper litt no før eg tek kveld og.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #403 på: oktober 28, 2011, 22:09:35 pm » |
|
Har putla på litt innimellom denne veko imellom jobb og andre bilar. imorgo skal da takast eit skippartak samme med søndagen:) håpar å få gjort noko som visar att.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #404 på: oktober 29, 2011, 01:59:02 am » |
|
Då er da rydda litt rundt dokaen i garasjen blandt anna. Planen for helga er å få inn cargogolvet  alle mål har ein meining, detta skal gå.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #406 på: oktober 31, 2011, 03:22:00 am » |
|
hadde eg tent so mykje på denna jobben so hadde eg nok slutta skulen ogbegynt fø meg sjølv:)
denne helga har eg ivertfall fått lagt ned eindel timar på(under) dokaen. men helgas mål var nok for langt vekke ja. var ein go del arbeid å gjera klar rammo. men eine cargogolvet er so og sei klart til å smokkast inn. skal legga ut bilder frå helga imorgo etter jobb, for no er internetten veldig ustabilt, og dermed håplaust å legga inn store bildeinlegg. prøver å halda meg litt meir vekke frå jobb på kveldane denna veko sånn at eg tar sikte på å få inn begge cargogolva iløpet av veko. neste helg er ogso satt av 90% til dokaen
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
sandvik996tt
Gjest
|
 |
« Svar #407 på: oktober 31, 2011, 13:45:18 pm » |
|
hvor mye tar du for en slik jobb? 100 000. kr 100 000,- er ikke mye for en slik jobb som er utført her.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
haz
Supermedlem
    
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene
|
 |
« Svar #408 på: november 04, 2011, 16:35:25 pm » |
|
yup
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem
    
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold
|
 |
« Svar #409 på: november 04, 2011, 20:44:12 pm » |
|
hvor mye tar du for en slik jobb? 100 000. kr 100 000,- er ikke mye for en slik jobb som er utført her. det veit jeg, det er lagt ned grovt regna ca 250+ timer totalt på rustsveising og lakking på min i 2010
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Eivind E
Supermedlem
    
Innlegg: 529
Bosted: Oslo
|
 |
« Svar #410 på: november 06, 2011, 05:41:52 am » |
|
Heihei alle glade  Nå hadde jeg ikke vært på forumet på en stund. Jeg satt jo opp et slags budsjett på dette her litt tidligere i tråden så dere får vel se på det hvis dere er nysgjerrige. Nå skal jo Tistlo få en god del mer penger av meg nå og det har jo vært kjøpt en del mer greier, så det budsjettet henger jo ikke helt med, men jeg har ikke lyst å ta den utregninga en gang til. For å si det sånn, det lønner seg nok ikke dette her  så den bilen må bare bli i min eie til jeg er gammel og grå, for noe salg blir et kjempestort tapsprosjekt. På den lyse siden er jo det at Andersen bygger en svær motor, Tistlo sveiser en masse rust, og vi skal prøve å sende en slik 091 girkasse med lamelldiff til overhaling etterhvert, så det vil jo bli helt strøkent til slutt, forhåpentligvis. Dersom jeg skulle klare å ha selvdisiplin nok til å spare litt penger, kan det jo hende det blir en lakkering på dette her også  Da var tanken en to-tone, L75/L76. Mvh, Eivind.
|
|
|
Loggført
|
65 Karmann Ghia @ 2332 66 1300 @ 1914 72 Doka @ 2.4
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #411 på: november 07, 2011, 15:32:10 pm » |
|
Der var Eivind vakna til livs igjen og  Planen i helga skar seg..for eg måtte vera vakt på ein russafest, så der rauk halve laurdag og heile søndag.. men eg ser at eg har gløymt å legga ut bilder frå sist, så dei dukker opp snart! og idag skal eg få jobba meir på den.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #412 på: november 07, 2011, 20:16:56 pm » |
|
Her kjem bilder Fjerning ogsliping av golvrestar
 DSCF2025.jpg (109.01 KB. 775x581 - vist 346 ganger.) noko gammal drit måtte vika..
 DSCF2026.jpg (118.66 KB. 775x581 - vist 364 ganger.) ...for nytt stål
 DSCF2052.jpg (104.74 KB. 775x581 - vist 346 ganger.) fiksing av bakerste utrigger. her får den nye endar inn mot rammo
 DSCF2057.jpg (109.02 KB. 775x581 - vist 324 ganger.) og ny botn
 DSCF2060.jpg (125.22 KB. 775x581 - vist 351 ganger.) ymse sveising og sliping i rammo
 DSCF2062.jpg (120.39 KB. 775x581 - vist 372 ganger.) ein liten bete av varme-y'en måtte bytast
 DSCF2064.jpg (120.05 KB. 775x581 - vist 330 ganger.) Her e bakside-boksen avrammo ferdig
 DSCF2065.jpg (122.4 KB. 775x581 - vist 353 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #413 på: november 07, 2011, 20:27:56 pm » |
|
Bakre tverrbjelke e klar.
 DSCF2068.jpg (114.87 KB. 775x581 - vist 356 ganger.) og montert. måtte noko tilpassing til pga at den hadde slått seg litt(viser litt på forige bilde) men da gjekk fint med rett utstyr. legg og merke til att da gjenstår noko arbeid med å "pakka inn" varmerøyret i midten.. holet e jo aaaalt fø stort 
 DSCF2069.jpg (125.61 KB. 775x581 - vist 334 ganger.) her e tilpassing av nytt golv igang. d-stolpen må fellast inn
 DSCF2090.jpg (111.43 KB. 775x581 - vist 373 ganger.) Etter å ha modda for d-stolpar og diverse falsar rundtomkring so begynner golvet å passa. må dog justerast eindel ienden fortsatt.
 DSCF2092.jpg (113.61 KB. 775x581 - vist 371 ganger.) Fjerning av kanal
 DSCF2170.jpg (132.34 KB. 775x581 - vist 395 ganger.) Fjerning av innerkanal.
 DSCF2171.jpg (123.89 KB. 775x581 - vist 398 ganger.) gjenstår noko rensking rundt stolpane
 DSCF2173.jpg (118.77 KB. 775x581 - vist 393 ganger.) Hmm
 DSCF2175.jpg (118.12 KB. 775x581 - vist 402 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Cheron
Telehiv Jumpers
Supermedlem
    
Innlegg: 4993
Bosted: Hijol - Andebu
Luftkjølt? Ja takk!
|
 |
« Svar #414 på: november 07, 2011, 20:50:05 pm » |
|
Synes det var litt rust der jeg... 
|
|
|
Loggført
|
You'll never walk alone  Proud member of Senkemafia'n
|
|
|
cmi
Supermedlem
    
Innlegg: 2217
Bosted: Buskerud
|
 |
« Svar #415 på: november 08, 2011, 00:33:49 am » |
|
Hvordan er det og tukle så mye med rammeverk? Trodde slikt ikke skulle lappes i og at det skulle godkjennes før man begynte...
|
|
|
Loggført
|
Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! 
|
|
|
Gaute (alutig)
Supermedlem
    
Innlegg: 527
Bosted: Florø
|
 |
« Svar #416 på: november 08, 2011, 01:07:11 am » |
|
Tror du må skifte navn på dette prosjektet, og kalle det svenneprøven. Så får barndoor,en heller være mesterbrevet..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #417 på: november 08, 2011, 01:20:39 am » |
|
Hvordan er det og tukle så mye med rammeverk? Trodde slikt ikke skulle lappes i og at det skulle godkjennes før man begynte...
Det einaste eg veit er att solenge arbeidet er skikkeleg utført so er det ingenting ivegen å sveise på ramme. Men ellers so står sunn fornuft høgare enn da som måtte vera av lovar å reglar, her i gården ivertfall.. Bilen kom jo her for å verta rustsveist, å då hadde da jo vert LITT mangel på fornuft å sveist kosmetiske ting som golv,hjørner,batterihyller og ytterkanalar og la bilen reisa med ei ramma som ser SÅNN ut, fordi eg ikkje har lov??
 DSCF4592.jpg (145.36 KB. 775x581 - vist 395 ganger.) Ellers har eg ikveld fått tilpassa ferdig venstre cargo golv. og gjort rammo 97.5% klar for golvet. skal eg få tak i noko malingsfjernar sånn at eg kan få vekk den svartlakken på golva. da vil ellers ta dagar å veker å pussa da vekk, so eg tenkte å heller steama da av.. Kjem vel nye bilder imorgo
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
cmi
Supermedlem
    
Innlegg: 2217
Bosted: Buskerud
|
 |
« Svar #418 på: november 08, 2011, 01:50:50 am » |
|
Joda, sant nok det at det ikke er vits og sveise bare kosmetikk når det meste under er pil rottent, bare tenkte siden det er så store mengder av ramma som er "tukla" med så har det lett for og forsyve seg, uten at det blir synlig. Stå på.
|
|
|
Loggført
|
Boble er tøff, men man skal heller ikke dizze bus! 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #419 på: november 08, 2011, 02:05:14 am » |
|
Hadde eg kappa ut ein heil del av ramma utan noko avstiving, so kunne bilen lett ha forskyvd seg(dette fungerar kun i usa...) eg sveiser eine sida ferdig fyrst(i boks-ramme) ogderetter andre sida. i tilleg til at bilen vert stiva av på forskjellige måtar. men eg kan ta meg ei økt å måla på kryss og tvers under so skal eg finna ut om ting er beint eller ikkje..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|