juni 16, 2024, 09:17:48 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mitt "opprinnelige" skogsvrak  (Lest 14586 ganger)
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #30 på: november 05, 2009, 14:45:49 pm »

Står en del her.
Lykke til Blunker
ja, skal begynna å leita opp...berre det ikkje gjekk i datacrashet i sommar.
Loggført
zapperx (Glenn Andersen)
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 1103
Bosted: Kråkerøy


CoolCruisers Medlem


Vis profil
« Svar #31 på: november 05, 2009, 14:54:58 pm »

Står en del her.
Lykke til Blunker
ja, skal begynna å leita opp...berre det ikkje gjekk i datacrashet i sommar.

Sorry, skulle vært en link der Flau
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=212669&highlight=lowering
 Gliser Gliser
Loggført

1974 "Fake Jeans" SOLGT...
1966 Rat-look SOLGT...
1982 Autohomes T3 Camper
2003 T4 Transporter (selvbygd camper) SOLGT...

ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #32 på: november 05, 2009, 15:12:46 pm »

Står en del her.
Lykke til Blunker
ja, skal begynna å leita opp...berre det ikkje gjekk i datacrashet i sommar.
Sorry, skulle vært en link der Flau
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=212669&highlight=lowering
 Gliser Gliser
Takker den var bra Gliser
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #33 på: november 05, 2009, 15:37:45 pm »

fant att motorluka idag, som var noke bulkete, men banka den nok  til at den bli perfekt til denne bilen. Gliser Gliser Gliser


* 144.JPG (47.06 KB, 640x480 - vist 219 ganger.)
Loggført
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #34 på: november 05, 2009, 15:48:23 pm »

Fytti rakkern, denne bilen var jo sinnsykt bra!!

Også makan til rask fremgang!
Dette liker vi Gliser Gliser
Stå på!

Mvh Rikard
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #35 på: november 05, 2009, 16:03:08 pm »

Liker stripene på sida, jeg. Hadde en som jeg malte motorlokk og panser svart silkematt, et par svarte striper på taket og stripe der du har dine. Og så et par Hella Rallye-lykter foran.

Blei rulle rallybil, det (rulle etter lakkmetoden...  Gliser).
Havna opp Verdal'n, tror jeg, for drøyt 10-12 år siden (Chincilla 69-1500).
« Siste redigering: november 05, 2009, 16:05:59 pm av Kjell Roar » Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #36 på: november 05, 2009, 16:05:49 pm »

Ja eg må forsere denne (for å begynne på raude ragtopbobla), for etterpå då skal eg begynne på Gromprosjektet mitt; Ovalen min.


* 027.JPG (113.82 KB, 640x480 - vist 215 ganger.)

* 045 rykkje framover.JPG (103.4 KB, 640x480 - vist 228 ganger.)
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #37 på: november 05, 2009, 21:36:32 pm »

Puma foran, og endring av vinkel på fjørplatene bak

http://www.hotshop.as/Mekketips.htm
Ja takk for det Trond, men how too?? er altså litt redd for at det seier Spooooiing?? når eg begynner å demontere baki der, he he, men men, eg får vel ta den lærdommen og.
ja då har eg oppdaga begge linkane om senking...SUPERT Gliser
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #38 på: november 05, 2009, 21:58:38 pm »

Puma foran, og endring av vinkel på fjørplatene bak

http://www.hotshop.as/Mekketips.htm
Ja takk for det Trond, men how too?? er altså litt redd for at det seier Spooooiing?? når eg begynner å demontere baki der, he he, men men, eg får vel ta den lærdommen og.
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #39 på: november 08, 2009, 09:39:38 am »

Ja so er det helg og "boblehobby igjen" vil begynne på framdelen og få bremser iorden iallefall. kanskje meir...får sjå etterkvart.
Tok ut tanken og skrapte reservehjulbrønnen, (litt overflaterust rett under der rehjulet hadde kontakt med botnen, men etter rens - owatrol - og litt flikking vil det være klart for Tectyl, før "bruksstand". -Indreskjermane og støtfangarfester er perfekte.


* 156.JPG (99.46 KB, 640x480 - vist 157 ganger.)

* 157.JPG (86.14 KB, 640x480 - vist 177 ganger.)
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #40 på: november 08, 2009, 12:55:19 pm »

Ja då er mastersylinderen ute...eg bør vel demontera den for å få oversikt om kor dårleg.. eller god den er.


* 165.JPG (73.91 KB, 640x480 - vist 160 ganger.)

* 167.JPG (98.43 KB, 640x480 - vist 128 ganger.)

* 165.JPG (73.91 KB, 640x480 - vist 117 ganger.)

* 168.JPG (92.63 KB, 640x480 - vist 112 ganger.)
« Siste redigering: november 08, 2009, 13:10:50 pm av ovalt » Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #41 på: november 08, 2009, 13:14:27 pm »

Sprayer godt på med CRC og lar det stå å trekke.

-Men eg sko hatt noke utstyr som ligg under panseret til 60 deluxen...


* 169.JPG (84.55 KB, 640x480 - vist 133 ganger.)

* 016.JPG (57.67 KB, 640x480 - vist 129 ganger.)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #42 på: november 08, 2009, 13:21:46 pm »

Ser jo voldsomt bra ut detta her! No har eg snart klare alle delane dine og.
Den gule, får du ikkje opp panseret?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #43 på: november 08, 2009, 13:27:53 pm »

Nei, har gått i vranglås og derfor ville eg reparere panserlåsen, (som eg fekk ut etter å ha skore ein "U" under res.hjulbrønnen) og skrudde av dei fire boltane som held den

Tok denne ifrå kvarandre og målde på låseklakken at det nok var avslete ca 1mm der denne kviler mot eit hakk då.


* 041.JPG (66.67 KB, 640x480 - vist 118 ganger.)

* 042.JPG (69.07 KB, 640x480 - vist 121 ganger.)

* 043.JPG (64.97 KB, 640x480 - vist 144 ganger.)
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #44 på: november 08, 2009, 13:32:51 pm »

Sveiste på att ca 1,5mm, og filde til att, og satte isaman att.
-Øyrene som eg bøygde opp for å demontera låsen knakk av to stk. men eg berre slaglodda dei to, etter samanstillinga att.


* 044.JPG (101.96 KB, 640x480 - vist 142 ganger.)

* 047.JPG (74.49 KB, 640x480 - vist 145 ganger.)
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #45 på: november 08, 2009, 13:36:48 pm »

Låsane er heilt like på "Rat-bobla" og 60,en men den var svart på "gamla gula"

-Monterde påatt, og vips...panseret funka att.  Gliser


* 049.JPG (94.93 KB, 640x480 - vist 162 ganger.)

* 050.JPG (66.8 KB, 640x480 - vist 170 ganger.)
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #46 på: november 08, 2009, 16:58:25 pm »

Ja då var det å begynna på Master syl.
Sette den i skrustikka og testa "inntakrøret" m gummipluggen med litt trykkluft...og dette var då heilt tett og iorden. Plukka av skiva som stenger for at ikkje bremsestemplet kjem ut, etter å ha fjerna mansjetten og låseringen.
stemplet rikka seg ikkje (som venta) så eg slo det litt innover med ein liten trebit...det skyldes det vanlege med bremsesystemet på alle bilar, at kondens - rust - har blanda seg saman på utsida av br.stemplet, og når ikkje eigaren rensker her med jevne mellomrom, so vert det fastrusting.
P.g.a. all CRC en som hadde stått og trekt seg medan eg reparerte panserlåsen på 60,n so skulle det no ikkje mykje trykkluft til før "innmaten stemplet" skaut ut m mykje drit he he. Dette lovde godt.


* 170.JPG (122.98 KB, 640x480 - vist 120 ganger.)

* 171.JPG (117.91 KB, 640x480 - vist 126 ganger.)
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #47 på: november 08, 2009, 17:20:00 pm »

Ja det var mykje drit på delene, og alle delene skal reingjerast og kontrollerest nøye. Til honing bruk eg ein liten røyrstubb og 400 våtsl.papir og CRC. Blank å nyhona sylinder fekk eit lite lakkstrøk.


* 174.JPG (97.32 KB, 640x480 - vist 138 ganger.)

* 172.JPG (64.6 KB, 640x480 - vist 124 ganger.)

* 173.JPG (78.87 KB, 640x480 - vist 136 ganger.)
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #48 på: november 08, 2009, 17:28:54 pm »

Då vart Mastersylinderen like god att...(kosearbeid i dag dette og penger spart) -Det er uansett bra å læra seg overhaling av bremsesystemet, (men når det gjeld bakbr.syl til boble...er det ein fordel å byta til nytt), fordi det som regel er ein stor jobb å måtte av med baktromlane. Glad


* 175.JPG (73.49 KB, 640x480 - vist 141 ganger.)

* 178.JPG (68.56 KB, 640x480 - vist 158 ganger.)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #49 på: november 08, 2009, 18:39:14 pm »

Godt å sjå att ikkje alle lever i eit bruk, kast, kjøp nytt samfunn! Du viser korleis det SKAL gjerast! Fiksa, ikkje byta! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #50 på: november 08, 2009, 19:10:20 pm »

Ja, slik er eg... Gliser Gliser føler vel at det ikkje vart gjort så mykje idag, (tek tid med denne dokumentasjonen også) grrrrr. men synest nok likavel at for oss "vanlige" bobleentusiastar so vert det nyttigt å syna at mykje kan brukast oppatt, og fleire fer forståelse for kvifor div. delar streikar på bilane våre då, særleg på "bremsesida" synest eg.
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #51 på: november 10, 2009, 18:41:47 pm »

Ja då har eg sjekka tanken og montert ny hjelpesnekke, sidan den va borte, og so er hovedbremsesylinderen på plass att.
Av med h.framskjerm og demontering av trommel og bremser. Av med bremsesylinderen v.s. igår...den var jammen fastrusta, den ja.
Fylle den opp med CRC både uttapå og inni.


* 193.JPG (116.57 KB, 640x480 - vist 130 ganger.)

* 182.JPG (101.47 KB, 640x480 - vist 141 ganger.)
« Siste redigering: november 11, 2009, 07:51:44 am av ovalt » Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #52 på: november 10, 2009, 19:02:52 pm »

Tek med rep. av denne også fordi den var extremt fast igår. Men den hadde stått og løyst seg opp noke til idag, og dermed starta eg idag med å vippa ut låse-ståltråen til stemplene... (dei går som regel ut på den sida som ikkje er heilt inne) og dermed kan eg slå innover stemplet litt, det er då løsna slik at eg kan begynne å snu på det, med eit flattjern og spray...Raskt kan eg snu det lett rundt og dermed kan eg og setta på ei tang og dra ut medan eg snur.
Det kom lett ut og då kan eg ha olje på ein tynn liten skrutrekkjar og vippe ut den eine gummipakningen. (olja gjer den glatt)etter den kan eg plukke ut mellomfjøra å "pakningsstøttene" som til vanleg ligg i bremseveske. Det er då att den siste gummipakningen som eg gjer det samme med...d.v.s. eg slepper inni noen dråpar olje og så brukar eg samme tynne skrutrekkjaren til å vippe pakningen på tvers, og så er den enkel å ta ut.
Sette så bremsesylineren på ei pipe eller ein røyrstump, og brukar ein trebit og sler ut stemplet. dermed er denne sylinderen også demontert.


* 183.JPG (116.57 KB, 640x480 - vist 117 ganger.)
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #53 på: november 10, 2009, 19:14:32 pm »

Honar opp denne og til perfekt stand og legg litt raudfarge på før eg monterar ihop att alle reingjorte delene (fargen gjer delane meir synleg på bildene men er ikkje nødvendige elles). Smør litt grease på bremsestempelsida...(altså på "tørrsida" av bremsestemplene, der som det rustar...)
-V.frambremsesylinder heilt iorden på 14 minutt..


* 185.JPG (86.04 KB, 640x480 - vist 117 ganger.)

* 188.JPG (89.58 KB, 640x480 - vist 126 ganger.)
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #54 på: november 10, 2009, 19:23:04 pm »

Etter skraping av indreskjermen og reingjering av forstilling og indre bremseskjoldet, smør eg med Owatrol, tørkar av overflytande olje, og tilslutt målar eg indreskjermen her og.
I morgon skal eg starte på siste sida framme, og då tenkjer eg at smådelene frå Tistlo er komne og.  


* 195.JPG (49.34 KB, 640x480 - vist 205 ganger.)
« Siste redigering: november 11, 2009, 07:56:13 am av ovalt » Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #55 på: november 10, 2009, 21:14:50 pm »

Vakkert arbeid altso! Godt eg ikkje har kasta nokon av dei bremsepumpene eller sylindarane eg har bytta ut med nye, for no skal dei overhalast! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #56 på: november 11, 2009, 08:03:16 am »

Ja, det er mange som kjøper seg  f.eks brukte calipere...og dei som blir erstatta kan virke iorden då dei vert montert, men dei fleste som ikkje er opna å reinska, vil ta "ujamnt" og tilstoppast tidlegare...f.eks er gjengangarane på EU kontrollane akkurat dette problemet, og verkstadene veit at denne jobben er det dei ferraste som gjere...og iallefall skikkeleg. Her går tusingane unna. Øyerulling
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #57 på: november 11, 2009, 22:33:13 pm »

Andre og "siste"sida framme er idag nesten klar, og sidan denne sida var lik dei andre...er hovedjobben gjort for denne gang. Bilen skal når den no blir "sjølvgåande" ut av verkstedet og inn på lageret mitt. Det blir då lufting av bremsene og montering av bensintanken før det blir ein prøvetur på garden.
Kjem att med noken "siste" bilder før den blir parkert for vinteren då.
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #58 på: november 14, 2009, 12:34:32 pm »

Ja då fekk eg alle smådelene få Tistlo, (bra deler og god service...tilogmed koblingskjema for blinkreleet)

Vart fin no vel, på dasch,en ?? Rett farge dette på ein ratlook  Hæ  Gliser Gliser Gliser


* 001.JPG (61.3 KB, 640x480 - vist 157 ganger.)
« Siste redigering: november 14, 2009, 12:37:25 pm av ovalt » Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #59 på: november 14, 2009, 19:45:23 pm »

Hehe, passa ikkje så godt inn men? ser jo fancy ut!:)
Fann ein kvitt patinert "rat-look" grill idag, på nye bilen.. Du kan få bytta om du vil heller ha det.
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 [2] 3
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!