mai 05, 2025, 22:14:37 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Betalt overpris .!!.  (Lest 3367 ganger)
Sonic
Supermedlem

Vis profil

« på: februar 08, 2010, 21:48:26 pm »

Nå har jeg importert gromdeler til VW og spesielt VW "high end" motorer  i snart 30 år synes det er på tide med en liten rettleding ( vet jeg får kjeft , men det dri... eg i)
At profersjonelle forhandlere tjener penger på import og salg synes jeg er helt ok , men at vi "vanlige"
dødelige "kamerater " skal sko oss på hverandres uvitenhet synes jeg er helt uakseptalbelt.
Jeg har alltid latt prisen komme "kunden" tilgode etter at delen først er importert . I det siste halve året ser jeg at deler blir solgt over innkjøpspris levert Norge ,å synes det er for gale : Deler er t.o.m.
solgt brukte over Nypris !!!! (oppfordringen er å sjekke ,som dere ser )
Sjekk neste gang , lav dollar og frakt, lar disse gutta lure oss , import er ikke vanskelig ...
Innlegget er til sporten beste !...    
I rettferdighetens navn ..
Mvh  

Update ;
At det står Scat , Pauter eller Autocraft på pakken betyr ikke at det nødv. vis er dyrt , faktisk har det blitt
billigere de siste åra for oss her hjemme ..  

"Synes faktisk det er for fleivt å si det rett i tryne på trådstarter " i tråden          
« Siste redigering: februar 08, 2010, 21:59:06 pm av Sonic » Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

:: DKL ::

Vis profil
« Svar #1 på: februar 08, 2010, 22:05:36 pm »

Neimen Erik da, sier du at du aldri har solgt til overpris? kremt  Øyerulling
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017

"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
tezer
Supermedlem

Vis profil
« Svar #2 på: februar 08, 2010, 22:17:21 pm »

Vet nå ikke om du har tatt overpris på deler!
men jeg må vel si att Grunnen til det,er vel att hvis du gjør selger og spesielt kjøper oppmerksomme på dette,
så blir du omtrent trua og drapstrua ut av vw norges sider!gjorde en oppmerksom på dette om en girpsak,
endte med att ett par folk melde seg ut av klubber osv!!for vel mye pepper for dette og att folk skriver til meg også nå.men det et
dette som er sant,samme grunnen til att folk ikke viser det det bygger og brenner for,fordi komentara blir for harde!
ikke alle er så hard huda som EBB for eks!nå er vel mine dager på vw norge talte Blunker Gliser
Loggført

Vw 1302
tezer
Supermedlem

Vis profil
« Svar #3 på: februar 08, 2010, 22:18:17 pm »

siste komentaren var spøk for dem som ikke forstår dette!!!
Loggført

Vw 1302
Sonic
Supermedlem

Vis profil

« Svar #4 på: februar 08, 2010, 22:31:47 pm »

Neimen Erik da, sier du at du aldri har solgt til overpris? kremt  Øyerulling

Finnes alltid de som tror "motorer" er gratis .. Regnskap kan sef/ vil bli  supplert.
....min sti er i så måte ren .Et poeng er dessuten at selger da kan tilby pengene tilbake om kunden(kameraten ikke er fornøyd) , med deg ligeså..

Mvh 
« Siste redigering: februar 08, 2010, 22:38:17 pm av Sonic » Loggført
tezer
Supermedlem

Vis profil
« Svar #5 på: februar 08, 2010, 22:52:18 pm »

Jeg tror ikke att motorer er gratis,aldri trodd det i mine snart 20 år som bruker av dem!
både som kjører på gate og i race!hvis det var meg du mente da! Blunker Gliser
Loggført

Vw 1302
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

Vis profil
« Svar #6 på: februar 08, 2010, 22:53:36 pm »

Vet nå ikke om du har tatt overpris på deler!
men jeg må vel si att Grunnen til det,er vel att hvis du gjør selger og spesielt kjøper oppmerksomme på dette,
så blir du omtrent trua og drapstrua ut av vw norges sider!gjorde en oppmerksom på dette om en girpsak,
endte med att ett par folk melde seg ut av klubber osv!!for vel mye pepper for dette og att folk skriver til meg også nå.men det et
dette som er sant,samme grunnen til att folk ikke viser det det bygger og brenner for,fordi komentara blir for harde!
ikke alle er så hard huda som EBB for eks!nå er vel mine dager på vw norge talte Blunker Gliser

Så du sier at du har blitt drapstruet som følge av å kommentere pris på gearspak?

At noen folk ikke ønsker å diskutere sine prosjekter her er deres egne valg.
Loggført

"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #7 på: februar 08, 2010, 22:58:32 pm »

Trådstarter treffer her litt av min egen (nye) innstilling midt på hodet.
Isteden for å selge SA felger for 8000+ velger jeg heller å selge for 2500-3000 og heller la selger i SA få en slant av overskuddet i retur. Er tross alt ikke så lett å bo i Soweto.. Ta heller penger fra de som vasser i de....
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

Vis profil
« Svar #8 på: februar 08, 2010, 23:06:45 pm »

Noen betaler mer for å få strøkne deler, andre mekker dem sjæl.... Hvorfor skal noen ha rett og andre feil?
Pris er lett å diskutere uendelig, men markedet bestemmer og folk betaler vel ikke mer enn de selv ønsker?
Loggført

Sonic
Supermedlem

Vis profil

« Svar #9 på: februar 08, 2010, 23:11:17 pm »

Kun ment som en liten refleksjon til  de 17-18-19 åringene med begrensa midler , og mye datakunnskap (og VISA kort )
Mvh 
Loggført
tezer
Supermedlem

Vis profil
« Svar #10 på: februar 08, 2010, 23:13:28 pm »

Til trond dal Sier ikke att jeg personlig har blitt det!!
men vet att etter den diskusjonen som fant sted,og etter mange skal vi si "meninger og komentarer"
vart sagt på pm og her på vw norge  så vart det til att ett par stykker ikke er her lenger!!
Loggført

Vw 1302
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #11 på: februar 08, 2010, 23:43:50 pm »

men vet att etter den diskusjonen som fant sted,og etter mange skal vi si "meninger og komentarer"
vart sagt på pm og her på vw norge  så vart det til att ett par stykker ikke er her lenger!!

Jeg vet selv et og annet om å være uglesett på nett Blunker
Ikke ta det så alvorlig, for når de innvolverte parter møtes "live" senere en gang så blir ofte krangelen spøket bort og dere oppdager at så  godt som alle er bra menesker innerst inne Blunker Er vel ikke på nettet man går hvis man ønsker ordentlig bråk? Da anbefaler jeg heller å snike i taxi køen en sen natt på byen. Da blir det EKTE bråk Gliser
Loggført

Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Sonic
Supermedlem

Vis profil

« Svar #12 på: februar 08, 2010, 23:45:39 pm »

Team Antonsen nå , Lillehammer`s store sønn  Gliser 
Loggført
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

Vis profil
« Svar #13 på: februar 08, 2010, 23:46:36 pm »

Jeg vet selv et og annet om å være uglesett på nett Blunker
Ikke ta det så alvorlig, for når de innvolverte parter møtes "live" senere en gang så blir ofte krangelen spøket bort og dere oppdager at så  godt som alle er bra menesker innerst inne Blunker Er vel ikke på nettet man går hvis man ønsker ordentlig bråk? Da anbefaler jeg heller å snike i taxi køen en sen natt på byen. Da blir det EKTE bråk Gliser

Ikke rart du er uglesett med den signaturen :-D
Loggført

Tistlo
Supermedlem

Wer will, der kann

Vis profil
« Svar #14 på: februar 09, 2010, 00:34:31 am »

Solenge folk sjekker opp litt på forhånd så er det liten sjangs for å verta "lurt" ved kjøp og salg.. Sjølv fylg eg godt med på prisar, og har aldri opplevd å kjøpt noko til overpris her, etter maange handlar.. Trur egentlig att nesten alle kjøp har gått i min favør Øyerulling

Når det er snakk om deler over tusenlappen så har eg for vane å ransaka nettet etc og finne ut om det er eit godt kjøp eller om eg bør la ve..
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick

Vis profil
« Svar #15 på: februar 09, 2010, 00:58:31 am »

Jeg flirer - høyt.

Nå har jeg importert gromdeler til VW og spesielt VW "high end" motorer  i snart 30 år synes det er på tide med en liten rettleding ( vet jeg får kjeft , men det dri... eg i)
At profersjonelle forhandlere tjener penger på import og salg synes jeg er helt ok , men at vi "vanlige"
dødelige "kamerater " skal sko oss på hverandres uvitenhet synes jeg er helt uakseptalbelt.
Jeg har alltid latt prisen komme "kunden" tilgode etter at delen først er importert . I det siste halve året ser jeg at deler blir solgt over innkjøpspris levert Norge ,å synes det er for gale : Deler er t.o.m.
Sjekk neste gang , lav dollar og frakt, lar disse gutta lure oss , import er ikke vanskelig ...
Mvh  

Update ;
At det står Scat , Pauter eller Autocraft på pakken betyr ikke at det nødv. vis er dyrt , faktisk har det blitt

"Synes faktisk det er for fleivt å si det rett i tryne på trådstarter " i tråden          
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
SplitMan
VSN
Supermedlem

Vis profil
« Svar #16 på: februar 09, 2010, 01:19:15 am »

Jeg skjønner - ikke en pøkk.

Jeg flirer - høyt.

Mvh  

Update ;

« Siste redigering: februar 09, 2010, 10:45:21 am av SplitMan » Loggført

SCREWDRIVER #2
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem

Vis profil WWW
« Svar #17 på: februar 09, 2010, 01:25:05 am »

skål!!!
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
tezer
Supermedlem

Vis profil
« Svar #18 på: februar 09, 2010, 01:37:42 am »

Skål tilbake og goddt nytt år!!!
høte jeg skål igejn kviga:)GladGladGlad
Loggført

Vw 1302
Pål
Supermedlem

Vestfold

Vis profil
« Svar #19 på: februar 09, 2010, 02:28:37 am »

...
« Siste redigering: februar 09, 2010, 13:44:28 pm av Pål » Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Mr. Empiboy
Supermedlem

Vis profil
« Svar #20 på: februar 09, 2010, 08:34:38 am »

Ikke rart du er uglesett med den signaturen :-D
[/quote]

Ikke sant..... Fått i oppdrag å bli kvitt konebilen.
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!