Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #30 på: desember 13, 2009, 03:00:03 am » |
|
Godt teknologien går frammover då! Og no har eg testa den nye bildefunksjonen i 69 tråden og DA VA GOE GRAIER! 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #31 på: desember 13, 2009, 15:10:06 pm » |
|
Her kjem teikningar.. Spørst om ikkje dei vert for småe!?
 V1.jpg (62.01 KB. 550x389 - vist 1493 ganger.)
 V2.jpg (43.83 KB. 550x374 - vist 1432 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #32 på: desember 13, 2009, 15:12:31 pm » |
|
Ja det der vart ikkje store greiene.. Eg kan senda fullsize på epost om ønskeleg, send PM Men TEH, kanskje du kan legga ut dei orginale PDF filene? 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #33 på: desember 13, 2009, 15:57:24 pm » |
|
Sånn no er den andre tråden oppdatert og alt er berre velstand 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #35 på: desember 14, 2009, 14:07:19 pm » |
|
Her er teninger på PDF.
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
TEH
Supermedlem
    
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag
|
 |
« Svar #36 på: desember 14, 2009, 14:12:10 pm » |
|
En til.
|
|
|
Loggført
|
Mob:92245040
|
|
|
soa
Medlem
  
Innlegg: 195
Bosted:
|
 |
« Svar #37 på: desember 14, 2009, 14:45:15 pm » |
|
kanon bra, dette letter nok arbeidet en god del ja, eg får vurdera ein slik til neste vinter 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #38 på: desember 14, 2009, 18:33:54 pm » |
|
Takk for att du la ut teikingane, Tor! Men den nr. 3 har eg ikkje fått?  Uansett: Folk som skal laga denne må passa på å endra litt sånn att kobblingsplata kjem lenger ned mot støtfangarfestar(omlag 40cm) Det kan og vera lurt å kappa av den vertikale delen på foten med lika mykje som du flytter plata ned, så slepp du att bilen kjem unødvendig høgt opp! Så det er berre å gå igang med å sveisa 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #39 på: desember 16, 2009, 11:23:08 am » |
|
Det jeg har funnet ut når jeg har laget og modifisert min, er at man bør montere bilen så lavt som mulig, så man slipper stå på krakker for å jobbe. Pass bare på at kanalen går forbi "bunnrøret". Med flenser I bunnrøret passer min både Bay og boble, pluss at den er grei å pakke vekk.
|
|
« Siste redigering: februar 24, 2012, 22:26:34 pm av JHU »
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #40 på: desember 17, 2009, 16:10:05 pm » |
|
Ja, denne vart ein smule høg trur eg,, når bilen var velta over på sida, måtte eg stå på ei jernbanesville for å kunne jobbe på den øverste kanalen utan å strekka meg. Og det er mykje å gå på før nederste kanal når røyra i botn...
Måtte du forlenga heile greia når du monterte bay i vogga? Eg har ikkje flenser i botn, men berre gjennomgåande bolt. Vert jo omtrent det samme
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ahelgemo
Supermedlem
    
Innlegg: 1597
Bosted:
|
 |
« Svar #41 på: desember 17, 2009, 16:20:20 pm » |
|
e det ikke mye bedre å ha bilen nærmere senteret i vogga ? så litt tungt ut dette
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #42 på: desember 17, 2009, 16:55:33 pm » |
|
Jau, som du har lest så skulle festerøyret og alt der, vore flytta lenger ned mot støtfangarfestet, for att bilen skal få eit bedre tyngdepunkt i vogga, MEN det er IKKJE noko problem å bruka den som den er no! Og med ein vinsj på plass så funker den kjempebra som den er no!
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #43 på: desember 18, 2009, 01:17:09 am » |
|
Ja, denne vart ein smule høg trur eg,, når bilen var velta over på sida, måtte eg stå på ei jernbanesville for å kunne jobbe på den øverste kanalen utan å strekka meg. Og det er mykje å gå på før nederste kanal når røyra i botn...
Måtte du forlenga heile greia når du monterte bay i vogga? Eg har ikkje flenser i botn, men berre gjennomgåande bolt. Vert jo omtrent det samme
Ja jeg forlengte bunnrøret med et ekstra rør, og flyttet vippe punktet litt opp.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #44 på: desember 18, 2009, 11:02:20 am » |
|
Var det snakk om mykje lengre i botn? For det røret eg har kan forlengast omtrent med 20cm meinar eg. Kanskje du hugsar omtrent kor mykje høgare vippe punktet vart flytta opp og? (Ja eg har store planar om å henge diverse bayar opp i denne) 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
ovalt
Supermedlem
    
Innlegg: 1148
Bosted: gol
|
 |
« Svar #45 på: desember 18, 2009, 18:44:45 pm » |
|
Var det snakk om mykje lengre i botn? For det røret eg har kan forlengast omtrent med 20cm meinar eg. Kanskje du hugsar omtrent kor mykje høgare vippe punktet vart flytta opp og? (Ja eg har store planar om å henge diverse bayar opp i denne)  Tistlo, dersom du sette deg på sida av karossen ell bilen som skal inn i vogga (eit stykkje unndå) og tenkje deg ei "senterlinja" som deler oppådelen like tungt som underdelen... so sett eit krittmerkje der du meina at du har delt tyngda slik ganske likt over og under...("krittmerkje" framme og bak). (dette skal då gå utifrå vrisenteret ditt) derifrå måler du ned til infestingane, som vanlegvis er støtfangerfestene. -Fordi dette varierar frå bil til bil, so kan ein nok ikkje få det til eksakt med faste mål då. So derfor meinte eg tidleg at ein dobbel omvendt stor T med hol for høgdejusteringar ville gjort vogga passande til mange type bilar... men boble og T2 bilar er supert det og
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
EBB
Seniormedlem
   
Innlegg: 273
Bosted: Stavanger
NORGES RASKESTE VW LUFTKJØLTE BUGGY !
|
 |
« Svar #46 på: januar 05, 2010, 16:04:45 pm » |
|
@Tistlo herlig inspirerende og detaljert skildring på vuggen  10 av 10 på den !
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #47 på: januar 05, 2010, 16:41:44 pm » |
|
Jautakk for det. Men no er det jo ikkje sikkert att ein bør fylga alt til punkt å prikke, for det er jo ein prototyp! Ovalt har eit poeng med att ein kan gjera den justerbar i høgden med å tre to røyrer i kvarandre og ha mange hol gjennom + eitpar boltar.. det gjeld jo i lengden og.. Skulle nok ha gjort det sånn sjølv men borring er ikkje så lett å få til her heima.. Og so kan det vera ein fordel å ha mindre hjul enn eg har brukt for att den ikkje skal verta så høgt oppe..
Men no skal eg snart få begynt på kanalskiftetråden og..
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #48 på: januar 16, 2011, 11:47:40 am » |
|
Et alternativ? Litt små justeringer så kan disse tilpasses nær sagt hva som helst 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #49 på: januar 16, 2011, 11:59:24 am » |
|
Er dei måla der opgitt for bobler? eller noko universalt?
Ivertfall den patenten er jo ganske so grei. På buss er det vel den beste formen for vugga vil eg tippa.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #50 på: januar 16, 2011, 12:49:26 pm » |
|
Målene er for 356, burde ikke være så mye forskjell til Type 1. Det som er den store fordelen med denne patenten er at du kan flytte ringene alt etter hvor du jobber, og feste dem enten i forkant og bakkant av karrosseriet når du jobber med kanalene, og feste dem tversover under kanalene når du jobber fremme eller bak.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #51 på: januar 16, 2011, 14:43:35 pm » |
|
Er den justerbar altso!? synst det ser ut som dei ringane er sveist i ei ramma mellom dei eg?
Men om dei kan flyttast på er jo denne ganske so suveren
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
RZR-Andy
Supermedlem
    
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen
www.regenstadt.com
|
 |
« Svar #52 på: januar 16, 2011, 15:19:21 pm » |
|
Bare å lage de avstiverne justerbare det, og bolte dem fast. Er jo bare der for å holde ringene samlet.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #53 på: januar 16, 2011, 17:01:11 pm » |
|
Men er ikkje dei ringane festa i nokon punkter på bilens karosseri? Feks forstillingsfeste framme og karosserifeste bak, på bobla. Men om du lagar ei enkel ramma som heng i nevnte punkter og går langs under bilen, so kan du jo laga to sånne ringar som heng innpå rammo og som kan sleidast att og fram. men mykje arbeid då 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
T-ONE
Nybegynner

Innlegg: 27
Bosted: sør-trønderlag
|
 |
« Svar #54 på: februar 24, 2012, 20:26:20 pm » |
|
Takker :DD dette kommer til å hjelpe meg veldig mye. tips: hvis noen trenger vugga til og tåle mer vekt kan du gå opp en dimensjon eller velge annen sveise metode. Sveisen kan få bedre mekaniske egenskaper (sterkere) hvis du bruker elektroder eller rørtråd istede for mig/mag. du bytter bare fra kompakttråd til rørtråd for å bytte. eneste forskjellen er tråden. men en bra kompakttråd sveis holder massevis
|
|
|
Loggført
|
Så lenge den ruller i nedoverbakke 
|
|
|
bjornboble
Supermedlem
    
Innlegg: 871
Bosted: finsland
|
 |
« Svar #55 på: februar 24, 2012, 23:15:07 pm » |
|
kjempe bra forklart og bra jobbet  vil prøve å få laget meg en vugge jeg å 
|
|
|
Loggført
|
agder vw klubb..
orginalt som er tingen..
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #56 på: februar 24, 2012, 23:52:37 pm » |
|
røyrtråd hadde vore eit tema hadde eg hatt større sveiseapparat så eg hadde fått opp amperen. hjelper ikkje med røyrtråd på låg ampere;) knekker ikkje sund denne alikavel. er jo ikkje forsterkingar på den av ingen grunn. elektrode sveising er forresten ikkje garantert ein bedre sveis, fullt mulig å laga dårlig sveis med pinnar nemlig. snakkar av erfaring 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
bjornboble
Supermedlem
    
Innlegg: 871
Bosted: finsland
|
 |
« Svar #57 på: februar 24, 2012, 23:56:10 pm » |
|
hehe  god helg 
|
|
|
Loggført
|
agder vw klubb..
orginalt som er tingen..
|
|
|
T-ONE
Nybegynner

Innlegg: 27
Bosted: sør-trønderlag
|
 |
« Svar #58 på: februar 25, 2012, 14:14:24 pm » |
|
ja selvfølgelig er det er maskinen en faktor. det er sant at det kan fort bli en bedre sveis med mig enn elektroder, siden mange trekker elektroden for fort og stor avstand. men hvis en bra kompakttråd sveis og en bra elektrode sveis er lagt så har elektroden mye bedre egenskaper med tanke på strekkfasthet og hardhet.
|
|
|
Loggført
|
Så lenge den ruller i nedoverbakke 
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #59 på: februar 25, 2012, 18:39:48 pm » |
|
forutsatt at det er brukt rett/bra type elektrodar. 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|