mai 04, 2025, 17:39:05 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: cal look pakninger notch spes vei??  (Lest 1071 ganger)
jalokoey
Supermedlem

low and slow...

Vis profil
« på: januar 01, 2010, 19:24:37 pm »

holder på og skal sette ny ryte i notch.. men får ikke ruta til og dette helt inntil.  Sint den vil liksom ikke helt inn uansett hvor mykje eg banker og klemmer på rute.. skulle nesten tro at det var feil rute. men det skal være riktig.

skal pakning stå en spes plass. er en plass der utvendig list som ikke står like lang innklemt som resten..vanskelig og forklare.. må en ha tråd  i både innvendigog utvendig list forog få den til og legge seg riktig?   JÆVL:.....dritt Sint
Loggført
Kjetil Lima
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: januar 01, 2010, 20:18:26 pm »

Viktigste er å stresse ned litt i en slik situasjon. Legger du ruta i hullet uten pakning er det lett å se om du har riktig rute.

Jeg har knekt en del ruter med å banke akkurat litt for hardt i ruta.....
Loggført

1961 T1 - Custom
jalokoey
Supermedlem

low and slow...

Vis profil
« Svar #2 på: januar 01, 2010, 22:23:10 pm »

har gjort det og ser ut som riktig rute.. er bare det når eg får på pakning så dekker ikke slikke list i hjørner opp.. mulig dårlige pakninger eg har fått tak i. har en rute til blir nok og prøve med den bare for og se.. om den legger seg bedre..

er vel samme rute til notch og variant??
Loggført
jalokoey
Supermedlem

low and slow...

Vis profil
« Svar #3 på: januar 01, 2010, 22:59:51 pm »

satte i en annen rute.. den datt på plass. målet forskjell på ruter.. den nye med grøntoning eg hadde buer ikke like mykje i topp som den med helt klartglass .  så noe forskjell må det vel være. Hæ

hmmm.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!