Boble frelst fra Trondheim vil selge litt jeg har for mye av og evnt bytte litt.
Kom med bud, eller kom å se på deler.
Mye dekk på felg og støtfangere som skal bort. også california fangere.. en er lakkert sølv. men treng puss og stell. bak er ganske okay, men ene bøylen mangler.
Mange nyere fangere til 69-
Har en del deler til 66-71 modell div bakluker, panser, litt seter, men hele og pene, motordeler både elektrisk og camaksling, svinghjul osv og en rustfri ramme med org chassi som og er fritt for rust. med papirer self, noe nye bremsedeler på den. har og forstilling bakstilling med girkasse til 1300. samt mye mere.
Vinduer både foran og bak. samt dører, dør trekk svarte. og trekk til siden bak også svarte. pene hele.. har også noen fangere til 68-
Har og ratt med stammer og hendeler til blinklys..
Bensintanker til flere mod.. også en spesiell rød tank..
Har og et byggy chassi komplett og ulakkert. dvs ikke brukt. selges 5000.- eller byttes i god motor 1300 elller helst 1600.
En del felger både 4/130 og 5/ bolts gamlefelger. også radialdekker på felg har jeg..
Kan og bytte evnt. jeg trenger el deler til 67 til lys og støtfangerfester til 67. de er mindre en de som jeg har på mine fangere som er til 68 osv.
Ta kontakt på
morgannordrum@hotmail.comtlf 95411354
IKKE SMS