Lufter denne for salg!
Tatt inn fra Sverige i 2000, stått lagret tørt siden!
Et meget bra bygg.
Ikke godkjent i Norge enda, men BT sier at dette lar seg gjøre sålenge det er svenske godkjenningspapirer på denne.
Godkjent i svensk vognkort med Passat motor, SAAB9000 skivebremser bak og VW1500 skivebremser foran, Jamex senkesats med TUV.
Alle avgifter betalt, men konsumprisøkning (noen få hundrelapper) må påregnes.
Bilen ble kjørt hjem fra Sverige i 2000, og gikk meget bra. Utrolig gode kjøreegenskaper!
IRS bakstilling, 1600 lett trimmet Passat -75 motor, ca 110hk, doble 40mm Webere, 100% rustfri!
MEN: Lakken er så som så: kan fint brukes som den er. Det er gjort dårlig forarbeid før lakking. Ingen rust, men skal du ha bilen 100%, må den strippes og lakkes på ny...

Begge fangerene er gåene og må skiftes! (Repro)
Bilen var omtalt i BILSPORT og/eller VWTRENDS en gang i 1998 eller 1999. Har desverre ikke funnet tilbake til dette, men det er sikkert noen der ute som klarer å finne dette frem!! !

Alle specs rundt bilen og ombyggingen står her. Vet desverre ikke mer enn det. Har navn på tidligere eier/ bilbygger..
Det som må gjøres før godkjenning her tillands er:
Ny innkortet PUMA
Gå over bremser/ moe opp kalippere + evt skifte skiver (men ser relativt bra ut)
Justere forgassere, og gå lett over motor for å få den igang igjen
BUD OVER 12.500,- VURDERES!Trekkes fra salg ved laber interesse/ for lave bud.