mai 05, 2025, 22:21:23 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kan man få lov til at rette en tak til folket herinde?  (Lest 1821 ganger)
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Vis profil
« på: mai 08, 2010, 09:26:46 am »

Har jo efterhånden været aktiv i et par dage herinde på forummet, først som passiv medlem godt nok  Osteaktig
Men efter indkøbet af fastbacken har jeg fået masse hjælp til de ting jeg ikke på nogen måde havde peiling på før. Og det er om det er små ting, eller større lidt mere vitale problemer. Ikke på noget tidspunkt har jeg oplevet at en joke ikke bliver taget som en joke (næsten da  Blunker ) og generelt bliver der holdt en god tone..

Jeg har, som nogen ved, holdt en del på med Mini'er da jeg stadig boede i DK. Her er der jo selvfølgelig også et forum, men her er det da vist at Volks kommer ind i Volkswagen. MEGET MERE respons og "volks". I hvertfald her i Norge da.. Har jo som min nationalitet siger, også været aktiv surfer på vwnettet.dk men en børnehave som det desværre er kan jeg ofte læse at man med et "dumt" spørgsmål bare får svar som var man dum... Eksempel da jeg så på min bil første gang spurgte jeg hvad man skal være opmærksom på ved køb af type 3. Svaret jeg fik var af de fleste at jeg nok skulle holde mig væk fra køb af den her bil for den var rusten og rådden som alle de andre. Og med ingen erfaring var det ingen god idé. Hold dig væk....?

Omvendt på denne side er det oftest bare opmuntring og hjælp til at komme igennem de udfordringer vi alle rammer når vi kører ikke helt fabriksnye biler  Blunker Eksempel... Anders bliver påkørt i hans gamle Variant og får sponset en "ny" bagskærm af en her på forummet. Det er sgu da the spirit! Samme ånd kommer til syne når en ung gut med stor appetit på VW kommer med ideer og gode råd til til brugere der til tider har kørt luftkølet før han blev født  Sjokkert Og rådene bliver taget imod med!  Gliser Og selv om denne samme unge gut ved langt det meste tager han også i mod råd og ideer fra alle andre.
Ingen stil er feil, ingen stil er den rigtige. Du får lov at gøre med din bil som du vil. Nogen er uenige i hvad andre gør. Lav bil, høj bil, blank bil, rusten bil, langsom bil, hurtig bil.. Men alle klapper jo i hænderne når verdens hurtigste boble PT er fra Norge (og ser ud til at den tittel måske bliver her i landet?) Eller når der triller et låvefunn frem der bliver fin originalbil. Eller skal vi nævne en split bus med vandkøl og plastruder på vej ned af stiben? En oval med skamsænk og Judson? En latebay med samme stuk og stash nok til de fleste  Osteaktig Alle er velkommen i selskabet på trods af hvad dem der ser har som ideal udseende.  Glad

Hvad er det man siger.. Ingen nævnt, ingen glemt. Derfor en stor tak fra mig, i hvertfald, til alle der giver et smil, en tommel op når man kører forbi, et godt råd eller bare en kommentar med på vejen.

Nyd vejret, og snart har jeg fået endnu mere hjælp fra du-ved-godt-hvem-du-er  Blunker til at få min bil på vejen, og få endnu mere godt ud af denne vw-verden..

Takker folkens!

« Siste redigering: mai 08, 2010, 09:29:34 am av Jens-Ole aka 'Dansken' » Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
sem
Supermedlem

Vis profil WWW
« Svar #1 på: mai 08, 2010, 12:36:14 pm »

Bra innlegg. Stå på  Blunker
Loggført
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"

Vis profil WWW
« Svar #2 på: mai 08, 2010, 12:44:45 pm »

Godt skrevet. Mange dyktige "volks" her inne.
Loggført

Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Vis profil
« Svar #3 på: mai 09, 2010, 19:18:47 pm »

Må bare hive denne til toppen igen med et link som bare understreger det jeg har skrevet øverst  Osteaktig

http://vwnettet.dk/topic/164897
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
FrodR
Seniormedlem

Vis profil
« Svar #4 på: mai 09, 2010, 21:01:39 pm »

Jeg slenger meg på og er enig, dette forumet er gull verdt for oss som er newbies på VW. Takhøyden er stor, og ingen spørsmål for dumme. Til alle dere som gidder å svare på smått og stort fra meg og mange andre - TAKK skal dere ha Gliser

Mvh Frode
Loggført
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem

59 T1,64 T1og 65mod 215

Vis profil
« Svar #5 på: mai 09, 2010, 22:21:58 pm »

Må bare hive denne til toppen igen med et link som bare understreger det jeg har skrevet øverst  Osteaktig

http://vwnettet.dk/topic/164897
Det virket som det var en ganske annen holdning der enn hva det er her,det tror jeg vi skal være glade for.
 Er ellers enig med både Jens-Ole og Frode ..
Loggført

Seaside VW Klubb
Paasan
Supermedlem

Frøkna

Vis profil
« Svar #6 på: mai 10, 2010, 08:49:29 am »

Flott innlegg
Takhøyden er som regel veldig høy og hvis noen er litt ufine så blir de ofte korrigert av "gamlegutta" kjapt. Jeg liker særlig det at ingen spørsmål er for dumme  Blunker Og Vw folk er hyggelige mennesker som hjelper til nesten uansett
Loggført

Lars Bratteng
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Senkepøbel

Vis profil
« Svar #7 på: mai 10, 2010, 11:51:49 am »

Det er obligatorisk og gå inn på forumet hver dag pga gode kommentarer, mulig for å få hjeøp/gi hjelp, Følge med på trådene til ander VW fan.
Bra skrevet Jens-Ole
Loggført

Kjør Hardt Kjørt Stil, Kjør Turbo Boble Bil

79  - T2 Ratlooker Doka -Solgt
93 -  T4 Ratlooker Multivan - Solgt
68 -  T1 RatLooker med snurre
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!