Prøver å få tak i bra T1 for venner av meg. Kan være litt å gjøre med den. Men bør være skilter og lite, eller ingen rust. Har trålet finn, bla, i flere uker nå. Men har desverre ikke lykkes å få tak i riktig bil. Enten har dem blitt solgt rett foran nesa. Eller så har dem vært for dårlig. Bortsett fra en. Hadde avtale om å få se, kjøpe en bil et stykke unna her vi bor.(Hamar) Penger ble ordnet; Cash, barnepass ble ordnet, pluss div andre ting som skal til for boble handling.Selger hadde nemlig brent seg på en useriøs kjøper for litt sia... Uansett fikk avtale med dem vi, men ikke f om selger holdt ord gitt. Solgt den og. To dager før vi skulle se den. Skal sies vi fikk beskjed om at vi blei dyttet ut på sidelinja, men føler likevel oss litt skuffet..Så please vær grei med oss a,

Gjør ingenting om lakken er bra heller...Treng ikke være super orginal, Men bør være lett å få gjennom eu, Prisklasse sier vi ingenting om enda. Men ligger vel i korta at bilen ikke er gratis.

Jenta som skal ha bilen begynner å gi opp håpet. Men stoler på dekk jeg, at vi får ordna detta.. Mvh hilsen Morten ,med naboer. Tar tips på pm, evt andre ting på tråden..Tlf har jeg ikke tid til..