anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #30 på: mai 14, 2008, 22:44:56 pm » |
|
Det andre er Partycamping , var visst noen som lå på partycampingen i fjor som klaget på høy musikk ..  Det blir som å dra til Svalbard og klage på at det er kaldt... det var ikke bare høyt det var samme sangen og samme hakka og sykt høyt. det er mange som spiller høyt og det er bare fett det , det er jo fest . men det der var bombilg
|
|
« Siste redigering: mai 14, 2008, 22:46:45 pm av anders t1 »
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Elwood
Supermedlem

Our lady of blessed acceleration.Don`t fail me now
|
 |
« Svar #31 på: mai 15, 2008, 08:56:48 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
Tjofadderittan - två fingrar i ............kylskåpet.
|
|
|
-Marius-
Supermedlem

|
 |
« Svar #32 på: mai 16, 2008, 18:11:13 pm » |
|
Er det mange fra Rogaland som reiser? Dalby, reiser dere på fredag som vanlig?
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
Dag L
Supermedlem

|
 |
« Svar #33 på: mai 16, 2008, 18:51:24 pm » |
|
Kan absolutt anbefale "lugn camping", du behøver ikke være en hårsår IDIOT for å trives der..... 
|
|
|
Loggført
|
59' 23W Deluxe Beige Grey/Sealing Wax Red 65' Dobbelkabiner L 512 Velvet Green 74' 1300S L31 A Senegal red 74' 1303S L96 M Marathon met. 75’ 1303 L61 H Lofotengrün 86’ T3 Singelkabiner wbx L 90 D 86’ T3 Club Joker wbx Bronze met. 90' T3 Tristar Syncro wbx L 90 D 90 T3 Dobbeltkabiner 110 TDI
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #34 på: mai 19, 2008, 11:48:58 am » |
|
Det andre er Partycamping , var visst noen som lå på partycampingen i fjor som klaget på høy musikk ..  Det blir som å dra til Svalbard og klage på at det er kaldt... det var ikke bare høyt det var samme sangen og samme hakka og sykt høyt. det er mange som spiller høyt og det er bare fett det , det er jo fest . men det der var bombilg Det er gøy på partycampingen. Men det som var i fjor hadde ingenting med hverken party eller musikk å gjøre. Det blir spennende å se hvor flinke arrangørene er i år? Bildet er i fra bloggen vår juni 07.
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #35 på: mai 19, 2008, 14:14:33 pm » |
|
nakene finner med øks . det er farlig det
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Elwood
Supermedlem

|
 |
« Svar #36 på: mai 21, 2008, 20:48:05 pm » |
|
Ja vi reiser fredag. Prøver tidlig avreise fredag morgen/formid dette året. Portene åpner 12 nå har jeg fått hint om. Må prøve å få satt opp teltet......i år. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jærva
|
 |
« Svar #37 på: mai 21, 2008, 21:41:34 pm » |
|
Tipper det blir ca. denne gjengen i år oxo jeg ... 
|
Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!
Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #38 på: mai 21, 2008, 21:54:29 pm » |
|
hehehe stødig 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Jærva
|
 |
« Svar #39 på: mai 21, 2008, 22:02:22 pm » |
|
Klart d er stødig ....  Til og med ordensvakta er med.. 
|
|
|
Loggført
|
Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!
Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
|
|
|
anders.
Supermedlem

|
 |
« Svar #40 på: mai 21, 2008, 22:04:21 pm » |
|
jeg vet  lol bugrun bugrun
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
-Marius-
Supermedlem

|
 |
« Svar #41 på: mai 21, 2008, 22:26:36 pm » |
|
Er vel bare å sette opp teltet FØR du begynner på øle  Har vært meg deg på tur før.... Ser da ut som jeg ankommer Hamar torsdag kveld:) Er det mange fra Rogaland som reiser? Dalby, reiser dere på fredag som vanlig?
Ja vi reiser fredag. Prøver tidlig avreise fredag morgen/formid dette året. Portene åpner 12 nå har jeg fått hint om. Må prøve å få satt opp teltet......i år. 
|
|
|
Loggført
|
Mvh
Marius
|
|
|
H-MEK
Supermedlem

|
 |
« Svar #42 på: mai 21, 2008, 22:44:41 pm » |
|
Ja vi reiser fredag. Prøver tidlig avreise fredag morgen/formid dette året. Portene åpner 12 nå har jeg fått hint om. Må prøve å få satt opp teltet......i år.  Furnesgjengen har planer om å kjøre natt til fredag nedover. Gjorde det i fjor, og hadde fin temperatur både på motor og kropp.
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Soddli
Seniormedlem

|
 |
« Svar #43 på: mai 23, 2008, 09:39:42 am » |
|
Er vel bare å sette opp teltet FØR du begynner på øle  Har vært meg deg på tur før.... Ser da ut som jeg ankommer Hamar torsdag kveld:) Er det mange fra Rogaland som reiser? Dalby, reiser dere på fredag som vanlig?
Ja vi reiser fredag. Prøver tidlig avreise fredag morgen/formid dette året. Portene åpner 12 nå har jeg fått hint om. Må prøve å få satt opp teltet......i år.  Telt??? Nei nå begynner dere å bli gamle gubber her ja:-D Ser ut som det blir fødsel her i heimen den 29. Mai, så da er jeg vel klar for Mantorp uka etter. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Elwood
Supermedlem

|
 |
« Svar #44 på: mai 23, 2008, 13:39:58 pm » |
|
Ja vi reiser fredag. Prøver tidlig avreise fredag morgen/formid dette året. Portene åpner 12 nå har jeg fått hint om. Må prøve å få satt opp teltet......i år.  Telt??? Nei nå begynner dere å bli gamle gubber her ja:-D Ser ut som det blir fødsel her i heimen den 29. Mai, så da er jeg vel klar for Mantorp uka etter.  BRA Thomas at du har tatt styringa i heimen. Keiser-snitt er den eneste og sikreste (for)løsninga når vi gutta skal på tur. Bare tull og vente i siste lita  . Så det var strand-telt for 99,- kroner på Jysk. Åpent telt UTEN glidlås og anna surr-ball. Bare å kaste seg inn i den STORE åpninga.........  Da får vi med oss Marius også ser det ut til. Ser ut til å bli nok en herlig tur til "Søta bror". Vi kjører vel Rover 75 i år vel...... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FUSENTAST
Supermedlem

|
 |
« Svar #45 på: mai 23, 2008, 13:52:46 pm » |
|
Elwood....sørg for å ha på deg bukse som er hel illefall da....så du ikke skjemmer det totalt ut....!!
|
SCREWDRIVER #1
|
|
|
Elwood
Supermedlem

|
 |
« Svar #46 på: mai 23, 2008, 14:59:46 pm » |
|
He, he. Er nok ikke meg det der nei! Trodde det bare var kvinnfolk som stod sånn jeg.... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #48 på: juni 01, 2008, 23:52:06 pm » |
|
Hvor mange C er 80f da?
Åh håpte på drittvær jeg, slik at det ble litt enklere å drite i hele greia
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
Gaston
Supermedlem

|
 |
« Svar #49 på: juni 01, 2008, 23:55:49 pm » |
|
Fått lappen du eller lobo?
|
|
|
Loggført
|
1957 Type 2
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #50 på: juni 02, 2008, 00:07:25 am » |
|
Lobo har lappen ja. Du har bare å komme deg til BR, vær i Oslo torsdag kl 11 og bli med i hovedfeltet  Men før det, lær deg ANDREverset på noen gitar-sanger a 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #51 på: juni 02, 2008, 00:13:51 am » |
|
Haha! Jeg kan det jo på gitar så det er bare for deg/dere å lære teksten  Sjekka kartet nå, og molde-mantorp er 86 mil! off off off
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #52 på: juni 02, 2008, 01:16:25 am » |
|
Nico, det er der du som gitarist tar feil, du må kunne fortsette å spille låta når vi andre enten ikke kan andreverset eller synger feil vers  Det er da du skal være den kloke som hjelper oss igang med første setning i neste vers  For øvrig, kom deg til Oslo og kast deg med noen andre som drar, noen drar torsdag, andre fredag , da får du hjelp hvis bilen fusker. Det ordner seg.
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #54 på: juni 02, 2008, 10:54:16 am » |
|
da får du espen jobben med å hente is til kjøling av øl  rekner med du spanderer kalld øl  Du kan regne med kald pils hos meg du, men is er for pingler. Jeg fant stor kjølebag og 15 kjøleelementer i kjellern, og test på Bug Camp viste at etter at den ble fyllt fredag morgen ga den fortsatt iskald cola på søndag ettermiddag 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Rabben
Seniormedlem

Diktator -> Klubbløs #001
|
 |
« Svar #55 på: juni 02, 2008, 11:11:06 am » |
|
da får du espen jobben med å hente is til kjøling av øl  rekner med du spanderer kalld øl  Du kan regne med kald pils hos meg du, men is er for pingler. Jeg fant stor kjølebag og 15 kjøleelementer i kjellern, og test på Bug Camp viste at etter at den ble fyllt fredag morgen ga den fortsatt iskald cola på søndag ettermiddag  Cola  
|
|
|
Loggført
|
--- Mvh Rabben
|
|
|
DVS-RACING
Medlem

|
 |
« Svar #56 på: juni 02, 2008, 11:40:01 am » |
|
Om noen har en pent brukt igloo til låns neste helg, send meg en PM. Hør med TomR JS. Har ikke sett noe råere telt enn hans rosa Pochahontas-telt...  [/quote]
|
|
« Siste redigering: juni 02, 2008, 11:44:24 am av DVS-RACING »
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #57 på: juni 02, 2008, 12:17:48 pm » |
|
iskald cola på søndag ettermiddag ja 
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #58 på: juni 02, 2008, 12:46:16 pm » |
|
drar du på fredag espen?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
flatfour
|
 |
« Svar #59 på: juni 02, 2008, 13:33:15 pm » |
|
Blir det noen felles "vw konvoi" fra Oslo fredag morgen som man kan henge seg på?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|