jekk opp bilen og sett paa bukk so jekkar du opp hjulet saann att akslingen vert rett, daa faar du skifta mansjetten utan att den kjem nedi ramma rundt girkassa.
kjoep tysk kvalitet mansjett og smoer pakningslim(biltema har( i skjoeyten daa vert det tett. skru saman med dei smaa skruene men ikkje for hardt. so vrir du mansjetten sann att skjoeyten ligger vanrett(ikkje rett opp og ivertfall ikkje ned, daa kan da renna olja ut) naar den staar rett so skrur du fast med slangeklemmer i endene. bruk gjerne pakningslim i endane og so du faar det heilt tett. so er du ferdig

kjoep 17mm umbrako nykkel og skru ut pluggen paa sida av girkassa og fyll paa meir olja(bruk hageslange stump og ei trakt som du limer paa enden av slangen)
Hva inni garsajen i gaår kveld,jekket opp bilen tok av hjulene og tok ut olje plug,det var bare halv fullt!!!

ville eg merket en lyd pga dette? har spurt en del folk å de sier at eg trenger nytt "Transxle"var å kjørt ut på fradag å mrket at lyden bli mer når eg kom hjem.det skjer bare når eg trykke på gasspedal,ta foten av så ingen lyd.
Er dette pga lite olje i gir kassen? mvh jamie