Det kuleste med treffet var at det gikk rimelig på skinner hele helgen!
Først og fremst vil jeg takk Øyvind Berger for supermennskelig innsats, ABOVE AND BEYOND!
"Lille hjelper" Thomas holdt i SCC shoppen og Johnny jaget tekniske gremlings og håndterte lyd-biten av både konsert og bane!
I shop'n gikk gensere, t-skjorter og kopper som varmt hvetebrød, og vi må bare takke stort for den måten dere kunder støtter opp under treffet! Og Thomas for å ha en hånd borti alle produktene.
Vi hadde en hærskare med rødkledde som hjalp til på alle fronter,, og dette funket i år som fjell!
En av de som virkelig hadde hendene fulle var Svein Sander som var sjef i porten og for parkeringen. Etterhvert ble det klart at våre litt forsiktige antagelser gjorde at vi gikk tom for treffmerker, program osv... et rent luksusproblem. Skal dette bli bedre må folk kjøpe billettene på forskudd. Svein løste oppgaven på en fantastisk måte.. dette må du ha gjort før Svein?!
Inne på utstillingsplassen var det Marius Melstrøm som holdt i klubb og show biten, a man with a plan! Helt konge løst og gjennomført Marius! Dette
kan du og Bekkelaget!
Vintage Village var virkelig på G i år og dette tror jeg gikk over tilogmed deres forventinger... og den swapmeet gata?? Jeg gir meg ende over!!
Reiel Vegard hadde full kontroll på camping området og dette gikk smertefritt til tross for en stri strøm med besøkende! Dette
kan bli en ennå tøffere jobb neste år!
Eirik Brynildsen og Stian Flaata hadde ansvaret for det tekniske og de to er så proffe at de løste alt selv.
Kalle, Ulf og Magne Løste dragracing biten og depotene så bra at teamene var helt lyriske på Søndag! Godt jobbet!!
Øystein "Splitman" tok speaker tjenesten på strak arm med støtte av Arild Dyrkorn som også var kanon fotograf... begge to gjorde en fantastisk jobb som nok få kan kopiere!
De to viktigste personene på SCC er nok Stein og Mona... de har jobbet 3,5 dag fra morgen til kveld med å holde dassene rene, og har ryddet, båret og koblet!
NDRG viste seg fra sin beste side!
Rikard i Loud n' Proud gjorde sitt aller beste når hele konserten falt i fisk på onsdag før treffet.. til tross for booking et år i forveien!
Slackers arrangerte en fest som det går gjetord om alt... jeg var ikke der, og jeg driver lurer veldig på hvor jeg var... Mistenker at Martin og Thoresen har noe å gjøre med det

Screwdrivers flippet burgere og tappet øl som aldri før... sorry for at jeg ikke hjalp til gutter!
En gigatakk til Erik Dahlberg og Jessheim Ligan for riggingen... både OPP og NED..Jeg var hjemme før tolv i år... helt konge!
Til slutt må jeg takke alle de som faktisk kommer!!
Det er dere vi holder på for!
Sees neste år!
Mvh
Jon Hroar
-SCC