mai 04, 2025, 13:15:03 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Rancho Girkasse ( svingkasse )  (Lest 1005 ganger)
sandvik996tt
Gjest
« på: september 03, 2010, 08:36:40 am »

Holder på med å bestille/undersøke pris en girkasse fra Rancho, har fått spørsmål om den skal være med eller uten akslinger ?

Kan jeg bruke mine gamle akslinger ? Er det enkelt å bytte over eller krever det spesialverktøy ?

Loggført
Jee
Supermedlem

Vis profil WWW
« Svar #1 på: september 03, 2010, 08:43:59 am »

Du kan bruke dine gamle akslinger om du skal bruke greiene til normalt bruk.

Om du skal være litt kreativ i kjørestilen vil jeg anbefale å bytte til noe heftigere som SAW

Det kreves ikke spesial utstyr.. Men det krever en manual, to tommeltotter (ikke ti), teknisk innsikt og et pakningssett (da pakningene shimser akselrørere til rett avstand)
Loggført

TomR
Supermedlem

Vis profil WWW
« Svar #2 på: september 03, 2010, 08:55:45 am »

Glem ikke en skikkelig låseringtang - billige greier bare saboterer/ødelegger låseringene.

Om du skal være litt kreativ i kjørestilen vil jeg anbefale å bytte til noe heftigere som SAW

Det kreves ikke spesial utstyr.. Men det krever en manual, to tommeltotter (ikke ti), teknisk innsikt og et pakningssett (da pakningene shimser akselrørere til rett avstand)
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
sandvik996tt
Gjest
« Svar #3 på: september 03, 2010, 09:45:42 am »

Takk Erik

Manual er innkjøpt, har 2 tommeltotter  Osteaktig , er utdannet bilmekanikker ( i 1985    Tvilende , kun hobby i dag ), håper de sender med pakningssett .

Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!