Driver på med 66'en, og siden staget som holder gasspedalen i bunnen var knekt, så måtte jeg av med pedalstell for å fikse dette. Det resulterte jo at clutchwire selvsagt hoppet av der fremme, men den fikk jeg ikke på igjen. Måtte da løsne bak ved vingemutteren (prøv det med en halvveis fastrustet vingemutter hvor den ene vingen er knekt) og da fikk jeg hentet fram wiren fremme. Så da med en gang hvorfor jeg ikke finn den på igjen, og det var fordi det var teipet overalt på selve hempa, antakelig for å holde den på plass fra et tidligere bytte. Reiv av all teipen og hektet på wiren, men den hoppet selvsagt av så fort jeg satte på plass pedalstellet
Jeg hektet på wiren fremme en gang til, og istedenfor teip brukte jeg et par strips for å holde hempa fast på kroken. Da henger den fast, men jeg får ikke wiren langt nok bak forbi utløserarmen til at jeg kan skru fast vingemutteren på wiren.
Hjeeeeeeeeeeeeelp! Hva er det jeg gjør galt? Blir veldig mye jobb for å fikse et lite problem med gasspedal..