Nå som dollaren begynne å krype nedover igjen (5.89 kr den 24.09.2010) Begynner det sikkert å bli aktuelt for noen å importere bil fra california.
Jeg har observert at det er flere som har etterspurt ang import på forumet.
Noe som passer perfekt siden jeg for 3 mnd siden flyttet til California. Nærmere bestemt North Hollywood. For å gå på skole.
Jeg har så og si vokst opp med vw. Min far kjøpte sin 52 type 1 da jeg ble født og jeg var på ekeberg før jeg var ett år
(eller vintebro som det var den gang) og stort sett hvert år etter det.
Naturlig nok så ble det vw på meg også etterhvert. Som har resultert i at jeg har vært eller fremdeles er eier av 68, 69 , 73 Type 1,
73 Type2 og en 1962 Dobbelt Kabiner . Vw interressen fører jo til at man bygger seg opp en del kompetanse rundt bilene og at man
itillegg har skrudd en del på dem gjør jo at man kjenner både sterke og svake sider.
Derfor mener jeg at jeg har kompetansen til å vurdere biler objektivt og siden jeg bor i LA så har jeg mulighet for å se på objekter som folk evt er interressert i å kjøpe.
Intresserte kan sende PM eller mail til
Kennethrobsahm@gmail.comSom kjent er jo california flust med artige gobiter fra Wolfsburg. Bildene under er et par biler som står like ved der jeg bor.

IMG_1646.jpg (25.96 KB. 240x320 - vist 192 ganger.)

IMG_1645.jpg (21.7 KB. 320x240 - vist 182 ganger.)