Da jeg ikke får den helt store gnisten for denne bilen

vurderer jeg salg. Lakkjobben som er gjort på bilen er ikke 100%, men som "bruksbil" er den perfekt. Litt fargeforskjell mellom fronten og resten av bilen.
Lakken er vel hovedårsaken til at jeg har mistet interessen.......
Skal jeg bli fornøyd kreves det ny lakkering, noe som selvsagt er dyrt og unødvendig. Er du mindre kresen enn meg er den "perfekt". Er vel heller ingen hemmelighet at jeg begynner å få veldig sans for enda eldre biler.
Bilen er EU-godkjent. Mangler interiør, men har kjøpt inn endel nye deler som venter på montering. Har det meste, men IKKE interiør til varerom. Her må noe bygges eller kjøpes. Førersetet er ikke pent, men funker.
Mangler:- Må sveises litt under passasjersetet. Enkel jobb. Det kan jeg eventuelt fikse før salg.
- Plater under batteri (på begge sider) er kjøpt men ikke montert. Det er selvsagt ikke lurt å sveise på ytterskjerm som er ok/"nylakket", så her vil de bli limt med karrosserilim i ytterkant, og sveiset i innerskjerm/motorrom. Skal holde veldig bra.
- Støtfangere på pusses, lakkes og monteres.
- Trenger nye dekk
- Tanken må tømmes/renses. Kjører nå med båttank.....

Ellers er bilen det jeg vil kalle rustfri. Ikke understellsbehandlet på leeenge, så du kan sjekke den skikkelig. (Stod lagret inne i veldig mange år) Det er montert J-tubes, så varmepottene er koblet ut. Har de liggende, men må overhales (ser greie ut). Vil påstå den er i svært god stand. Senkeforstilling kan følge med.
Bilen har kostet oss ca.
60 000 med deler. Prisen blir deromkring/bud, avhengig av hva du gjør selv, og hva du vil ha gjort før overtagelse.
Ta kontakt på tlf: 911 25 911 eller mail: saeboe(at)gmail.com
Er ikke senket og ferdig ennå, men dette var planen:

Guffen.jpg (108.29 KB. 500x374 - vist 605 ganger.)

G6.jpg (42.91 KB. 400x257 - vist 174 ganger.)
Etter ønske legger jeg inn noen flere bilder. Har dessverre ikke bilder av motor, understell og interiør. Kommer senere! Bilen står på et lager jeg ikke er daglig, så det kan ta litt tid. 

G1.jpg (53.01 KB. 400x300 - vist 198 ganger.)

G2.jpg (43.38 KB. 400x300 - vist 196 ganger.)

G3.jpg (48.34 KB. 400x300 - vist 192 ganger.)

G4.jpg (26.96 KB. 400x300 - vist 157 ganger.)

G5.jpg (44.33 KB. 400x300 - vist 173 ganger.)