Hei
Jeg har handlet der, det gikk kjempefint, trivelig prat fikk jeg på kjøpet.
Det hører med at jeg gjorde det på den tungvinte måten og reiste dit... handlet over disk...

Det ligger en god tacorestaurant borti gata hehe

Litt redd at vinningen går opp i spinningen ved å reise dit... men jeg var da på rundtur borti der så det ble ikke så store omveien, jeg så jo noe nytt og spennende overallt uansett hvor jeg kjørte...
Jeg skjønte det som at de var litt skeptiske til international handel etter en del klaging fra folk rundt i verden.
Det var i mai i fjor, mulig de har startet opp igjen.
Problemet de hadde hatt en del av var at folk bestillte, betalte frakt, fikk varen. Til nå er allt ok, så får folk som er uvitende om tollregler en regning fra fraktselskapet på 25% moms som de ikke forstår noe av. Gjerne et par mnd etter at pakken er kommet frem.
De klager da til jbugs og mener at dette får de holde, de har jo betalt både for vare og frakt allerede.
Utenlandsk toll er jo ikke noe Jbugs har noe med å gjøre, dette må vi som handler i utlandet holde styr på selv.
Dette er historien jeg fikk presentert når jeg pratet med de øye til øye over disken.
Kort oppsumert, jeg syntes de var veldig trivelige, men ingen erfaring med frakt derfra.