La ut en T2 til salgs, men de fleste henvendelsene har vært spørsmål om kjøp av deler. Har svart at jeg ikke er interessert i å selge bilen i deler, men mulig jeg endrer på den holdningen ettersom folk heller vil kjøpe delene framfor å kjøpe et bra objekt for å pusse opp.
De delene jeg har handlet inn vet jeg jo prisene på, men hvis jeg skulle finne på å selge bilen i deler er det interessant å vite hva som er "vanlige priser".
På f.eks:
1. Motor, 2 liter, "T4-motor" i følge de som har greie på dette. Komplett, ikke skrudd fra hverandre, hørte ikke det skulle være feil på den.
2. Bakstilling, IRS, med girkasse og oppheng og akslinger.
3. Frontrute. (Hva nå folk trenger en gammel frontrute til når det finnes nye å få kjøpt?)
4. Rustfrie dører foran. Stk-pris.
5. Sidedør høyre side. Bra stand, med vindu, pakning rundt vindu kan med fordel byttes.
6. Bakluke.
7. Motorromsluke.
8. Original bensivarmer, montert under bilen.
9. Forstilling med skivebremser. Og servo mastersylinder.
10. Alle lykter.
11. Greie forseter.
Tror det var alt, kommer jeg på noe mere som jeg lurer på fortsetter jeg å spørre i tråden.
Hvis jeg selger unna delene, tror dere det er interesse for et bra karosseri med papirer? Og hva ville en fornuftig prisforlangende være for dette? Eller skal jeg bruke frontlasteren på en traktor og presse dette sammen og levere til en "metallgubbe"?
Ha en fin dag
hilsen
Henry Arnfinn