Ta vare på de eller selg de, uansett dumt å kaste. Tar seg meget bra ut på 70-talls bobler (som kommer til å få en stor oppsving om kort tid i verdi)
Hvorfor tror du at 70-tallsbobler kommer til å få stor oppsving i verdi om kort tid? Er jo fortsatt mye pre-67 å se, og de er jo 20 ganger finere. Ikke at jeg betviler det du tror, (har en -72 selv), men bare lurer på hvorfor du tror det? Flere som har synspunkt på dette? bay fikk jo et oppsving nå for få år siden, men har det holdt seg?
Er vel mest for at flere av oss bruker disse bilene, statistisk så ser det ut til å være langt mindre bobler fra 68 og oppover i topp stand enn pre-67. Når jeg sier kort tid så mener jeg jo selvsagt ikke imorgen eller i år men i mer trolig i løpet av de kommende år. En annen ting er at det er flere og flere i som idag husker de senere boblene på veien men ikke de tidligere, rett og slett på grunn av alder. Er selv for ung til å huske noe særlig til bobler på veien i det hele tatt men kjenner mange som er noen år eldre enn meg som husker disse sene boblene og blir nostalgiske over dem.