mai 04, 2025, 22:56:54 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
ventilstyring
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: ventilstyring (Lest 1311 ganger)
vidar eiane
Supermedlem
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk
ventilstyring
«
på:
mars 23, 2011, 08:51:37 am »
Se på bilde, hva er dette for noe rart ?
Motoren har forøvrig innskriften Vidar Ch på den ene toppen.
topp.JPG
(121.54 KB, 480x640 - vist 180 ganger.)
Loggført
Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
Jee
Supermedlem
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim
Sv: ventilstyring
«
Svar #1 på:
mars 23, 2011, 11:43:48 am »
Det er en topp som mest sansynlig har mistet en styring. og hullet har blitt slått opp for stort til normale overdim styringer.
Løsningen har vært og dreie en styring selv.. som en bolt. og skru den inn :-) funker sikkert. Men blir jo unødvendig tykk
Loggført
vidar eiane
Supermedlem
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk
Sv: ventilstyring
«
Svar #2 på:
mars 23, 2011, 12:34:29 pm »
Motoren gikk hvertfall vanvittig godt før jeg plukka motoren ut for en shinings og ny clutch.
Men da er det nok en logisk forklaring på finurligheten.
Loggført
Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
Sv: ventilstyring
«
Svar #3 på:
mars 23, 2011, 13:14:29 pm »
"Vidar Ch" kan være Rallybugs.
Loggført
Speed is no substitute for direction
vidar eiane
Supermedlem
Innlegg: 765
Bosted: Sandnes/ Hommersåk
Sv: ventilstyring
«
Svar #4 på:
mars 23, 2011, 14:07:15 pm »
Har konkludert med det ja, så jeg vil tro det er velgjort.
Loggført
Jeg er å nå på telefon 98262190
www.srvwk.com
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
Sv: ventilstyring
«
Svar #5 på:
mars 23, 2011, 14:22:08 pm »
Mange har jo bevitnet at det funker med to forskjellige topper på en motor så hvorfor skal det ikke fungere med to forskjellige kanaler i en topp
Loggført
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...