mai 05, 2025, 17:50:38 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
1600 til 2000
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: 1600 til 2000 (Lest 1601 ganger)
westcoastbus
Juniormedlem
Innlegg: 55
Bosted: Nærbø Rogaland
1600 til 2000
«
på:
april 02, 2008, 22:40:21 pm »
Hei...Hvor mye jobb er det å sette inn en to-liter der det nå står en 1600 i en bay??
Noen som har gjort dette å kan dele litt erfaring??......
Mvh Harald....
Loggført
H-MEK
Supermedlem
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
Sv: 1600 til 2000
«
Svar #1 på:
april 02, 2008, 22:49:01 pm »
Spørs hva slags motor det er snakk om. Motor fra T3 har litt andre kjøleblekk, så det medfører litt jobb. Om svinghjul og clutch passer i 1600 kassa er jeg litt usikker på, men starter må ihvertfall byttes. Motor fra T3 har også ulik festebjelke bak.
Loggført
Henning
Tlf 408 26 388
westcoastbus
Juniormedlem
Innlegg: 55
Bosted: Nærbø Rogaland
Sv: 1600 til 2000
«
Svar #2 på:
april 02, 2008, 23:00:47 pm »
er en orginal to liter som har stått i en annen bay...
Loggført
H-MEK
Supermedlem
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
Sv: 1600 til 2000
«
Svar #3 på:
april 02, 2008, 23:06:14 pm »
Er forskjellig utveksling på kassene, så det beste hadde da vært å flytte over alt. På denne måten er ihvertfall alt bolt-on.
Loggført
Henning
Tlf 408 26 388
westcoastbus
Juniormedlem
Innlegg: 55
Bosted: Nærbø Rogaland
Sv: 1600 til 2000
«
Svar #4 på:
april 02, 2008, 23:11:58 pm »
Såg litt på denne siden
www.ratwell.com
at eg mangler en heile del..
Har kun rein motor....Blir fort litt jobb trur eg....
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...