mai 04, 2025, 23:00:25 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Cab bakluke 58-64.  (Lest 1214 ganger)
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....

Vis profil
« på: april 06, 2011, 14:39:10 pm »

Er det noen som vet om noen lufteriller fra andre bilmodeller som kan sveises inn i ei vanlig 58-64 bakluke for å lage en tilnærmet identisk kopi av en orginal cab luke? 5 stk horisontale riller på vær side. Jeg vet desverre ikke bredde eller høyde på rillene. Wolfparts lager ikke lengere løse riller, kun hele luker og det blir det jo ikke noe morsomt karoseriarbeide ut av Glad

Tips motas med takk!
Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
BABOON
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: april 06, 2011, 15:12:08 pm »

1302
Loggført
Eikstad
Supermedlem

Vis profil
« Svar #2 på: april 08, 2011, 13:04:57 pm »

Stemmer de bra på både på antal riller, bredde og høyde?
Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
SveinT
Supermedlem

Agder VW Klubb

Vis profil
« Svar #3 på: april 08, 2011, 14:20:17 pm »

Her er et bilde av de 1302 rillene jeg har sveist inn i et av mine lokk.
Er litt i tvil om originale cablokk har alle rillene like lange. Her er jo de øverste litt lenger.

* Motorlokk3.JPG (48.46 KB, 640x425 - vist 103 ganger.)
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Eikstad
Supermedlem

Vis profil
« Svar #4 på: april 08, 2011, 20:13:22 pm »

Dette så jo bra ut! Har du plasert disse etter noen mål fra en orginal?
Loggført

SveinT
Supermedlem

Agder VW Klubb

Vis profil
« Svar #5 på: april 09, 2011, 08:45:14 am »

Jeg fant et bilde på nett og tegnet på de stedene jeg trengte målene på. Sendte det til en kamerat som målte på en originalcab. Finner ikke målene fra han nå, men har målt på mitt lokk hvordan rillene er plassert.
A: 97mm
B: 107mm
C: 217mm
D: 178mm

* Motorlokk5.jpg (94.75 KB, 800x600 - vist 98 ganger.)
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Eikstad
Supermedlem

Vis profil
« Svar #6 på: april 09, 2011, 09:41:36 am »

Supert!
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!