og de får helt sikkert betalt for å spille samme søpla (pop) dag ut og dag inn.....lurer på hvor mange hundre tusen de får av platebransjen for å spille "ny norsk popsang X med deprimerende kjærlighetsrelatert innhold" flere ganger daglig i mange uker i strekk -- Jeg burde få betalt for å høre på kanalen!
He he.. Er nok noen korrupte plateselskaper som kansje kjøper artistene sine inn på listene til radio. men det er strengt ulovlig..
Det er jo radiostasjonene som bruker reklamepengene/ lisenspengene sine på å betale selskapene/ aristene, for hvert minutt av låta de spiller. Mottar selv disse pengene, og det er min lønn for strevet for å være med på å lage disse jævlige poplåtene.. he he he..

enda mer off topic.. men men.. har vel sklidd ut litt denne tråden uansett..
Interresant

Men jeg
nekter å tro at folk flest er så skutt i huet at de faktisk foretrekker at kanalen har satt på repeat-knappen på CD-spilleren, og lar samme skiva med nyprodusert pop gå uke etter uke. Kanskje kanalen spiller så utrolig lite variert musikk, fordi det er pengebesparende å spille noen få låter mange ganger (TONO-avgift?).
Men det er kanskje bare meg det er noe galt med, som har motforestillinger til en monoton hverdag der man går rundt som en nyttig idiot og får servert den samme propagandaen over eteren. Jeg liker ikke musikken på Kanal 24 og P4, som jeg vil karakterisere som en lapskaus av gamle one-hit-wonders (one night in bangkok osv...), samt det "siste" innen nytrist, gjennomprodusert sutrepop, tilsynelatende laget av noen med en liten emo i magen, som blør for å dele sin elendighet med verden.
"Should I give up, or should I just keep chasing pavements..."