ville dette funket...(dekk dim.)

(1/2) > >>

wonderboy:
hei.. kjører nå med 185/65 bak og med 155 noe foran..  så tenkte evt å kjøre med 135/70 foran og bruke 155 dekka bak..  burde man ha de bredere eller hva er meningene der ute. den er en ganske senka ikke helt rat men litt.. så kjører med de porsche replika felgene.. usikker på bredde på de. men sikker 4,5 og 5,5.. kanskje..  hvordan er dekkslitasjen med brede dekk versus smale dekk bak med endel camber...  er det bedre med smalere dekk o.l.  tips...

kenhep:
funker helt fint med 135 dekk foran visst det er 4,5 tom felg. blir seende sykt rart ut om felgen er breiere. riktig som du sier med slitasje. jo smalere dekk jo mindre slitasje.

LOBO:
Da er nok bilen min sykt rar, for jeg kjører med 135/70 på 6" felg 8) Synes det er fett jeg da, når dekket er stukket. Jeg har 165 fullprofil bak, og det er jo ikke så forskjellig fra 155. Funker kjempe fint. Bilen min har også negativ camber.

På 4,5 felg har jeg 115/70 dekk. Det funker mindre bra mht. kjøreegenskaper, men bilen blir lav og fin.

TYPE3LARS:
Jeg kjører med 195/65x15 bak og 175/50x15 foran på 5,5" 914 replica. Det syntes jeg er ganske fint da. Pluss at det gir en del veigrep i forhold til 125 eller 135 dekk.
Jeg liker at det sitter litt i svingene og at det går ann å stoppe når det trengs.

Lars

Lasse:
noen som har prøvd smart-dekka? Har 125 på foran nå - litt i smaleste laget. Null brems, hehe

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side