Disse har stått i garasjen alt for lenge uten at noe har skjedd. Tenkte at noen andre kanskje hadde mer bruk for de enn garasjegulvet mitt

AB 041077:
Denne er den dårligste av de. Motoren står og den har stått siden jeg kjøpte den. Kom liksom aldri lengre med denne. Kun shortblokk m topper. Ukjent stand!
BUD!

AS 107131:
1600. Motoren som dere vet med mest potensiale. Denne har desverre skjært seg. Trengs derfor en overhalling! Gikk dog veldig bra når den først gikk

BUD!

F 2088970:
1300/1200. Står 1.3 på denne og jeg fikk opplyst at det var det når jeg kjøpte den, men mener å huske at jeg fant ut engang at dette var en 1.2. Antar dere er bedre på dette enn meg

Dette er ihvertfall en motor som fungerer og som ble benyttet i en kortere periode i bilen min. Trenger småting som mek.pumpe og ellers litt ettersyn. Clutchen som sitter på bør også kanskje få en makeover.
BUD!

Alle bildene finner dere på
http://www.porschegutten.com/boble/salg/Kom med BUD og evnt spørsmål i tråden! Jeg har desverre litt lagt vw delen av mitt liv på hyllen så har sikkert glemt en god del, men skyt løs så skal jeg se hva jeg får svart på! Det dere får er hva som er med på bildene!

Motorene befinner seg på Jessheim.
Thomas Bordvik
Mob: 92225820