mai 04, 2025, 21:02:36 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
Feiltenning etter skruing i blinde..
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Feiltenning etter skruing i blinde.. (Lest 1133 ganger)
ecmar
Seniormedlem
Innlegg: 312
Bosted: Refsnes
Feiltenning etter skruing i blinde..
«
på:
august 03, 2011, 20:02:18 pm »
Jeg har som vanlig (av ren kjedsomhet) vært å skrudd på tenninga i bobla mi.. Motoren gikk fint før jeg var å tullet oppi der..
Tror problemet ligger i at jeg hadde av stiften. Så da lurer jeg på om hva avstanden på stiften skal være? Og hva måles det mot??
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
Sv: Feiltenning etter skruing i blinde..
«
Svar #1 på:
august 03, 2011, 20:04:57 pm »
0,4mm måles mellom de to anleggsflatene som åpner seg når motoren dras rundt..
Loggført
'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018
Norges raskeste luftkjølte gatebil?
'59:
Snart
ecmar
Seniormedlem
Innlegg: 312
Bosted: Refsnes
Sv: Feiltenning etter skruing i blinde..
«
Svar #2 på:
august 03, 2011, 20:17:59 pm »
takker og bukker.
Loggført
ecmar
Seniormedlem
Innlegg: 312
Bosted: Refsnes
Sv: Feiltenning etter skruing i blinde..
«
Svar #3 på:
august 03, 2011, 20:32:35 pm »
Jeg hadde alt for liten åpning.. Kan det medføre "skyting" under pådrag?
Loggført
nord
Medlem
Innlegg: 124
Bosted: Finnsnes
Sv: Feiltenning etter skruing i blinde..
«
Svar #4 på:
august 03, 2011, 21:34:21 pm »
Jupp det kan det.
Loggført
1200 spareboble
Porsche 928 S4
1958 Plymouth
Harley Sportster "Ironhead"
Moto Guzzi V7R
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...