TomR
|
 |
« Svar #30 på: september 19, 2011, 10:50:05 am » |
|
Et forferdelig dårlig bilde - men med 4 ganger zoom på mobilen så fikk jeg noe som lignet et bilde av Johan og Kalle 
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
Sonic
Supermedlem

|
« Svar #31 på: september 19, 2011, 11:33:42 am » |
|
Takk for en kjempehelg med god mat og hyggelige folk , bildene taler for seg selv ... Synd med den steinen Kalle , once in a lifetime !!!, vi ses neste år ..like optimistiske ..
Mvh Erich
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #32 på: september 19, 2011, 11:41:18 am » |
|
Neste år får du bare en halv omlett!  Takk for en kjempehelg med god mat og hyggelige folk , bildene taler for seg selv ... Synd med den steinen Kalle , once in a lifetime !!!, vi ses neste år ..like optimistiske ..
Mvh Erich
|
|
|
Loggført
|
- The devil is in the detalis! - Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
|
|
|
Notchback Racing
Nybegynner

|
 |
« Svar #33 på: september 19, 2011, 12:48:39 pm » |
|
Det var en trevlig helg och kul att lära känna flera trevliga norrmän. Hade lite problem med att få i växlarna efter att växellänkaget skruvat upp sig på Tierp. Men till slut fick vi iordning på det. Stod kvar lite längre på 2 step i starten och vips var jag nere på 1.29 i 60 foten och det blev 9.15 med avgasläckage. Fixade det samt lite småfix i sprutet. Söndag morgon när jag skulle starta upp för varmkörning hördes ett väsande ljud från motorn och ettans cylinder hade spruckit. Season over. Men vilken säsong!! Nu ska bara listan av "Todos" betas av. Jonny med Asconan vann hela tävlingen förövrigt.
//Johan
|
|
|
Loggført
|
Turbo Town "home of overboost addicts!"
|
|
|
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem

Min Cornerstone
|
 |
« Svar #34 på: september 19, 2011, 15:28:02 pm » |
|
JÆVLIG synd å ikke kunne dra, jeg fikk virkelig sansen for Kjula, når vi var der i sommer syntes jeg personlig det var litt få 4 to 6 biler og jeg er mest interessert i de, men hadde vel en aning før vi dro, men nå virket det jo virkelig bra. Jeg må få satt dette på kalenderen for neste år. Helst 2 ganger, kan jo veien...
Skulle virkelig ønske at Gardermoen hadde like fine grassbakker rundt stripa. DEILIG plass Kjula.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem

|
« Svar #35 på: september 19, 2011, 15:53:06 pm » |
|
Neste år får du bare en halv omlett!  Takk for en kjempehelg med god mat og hyggelige folk , bildene taler for seg selv ... Synd med den steinen Kalle , once in a lifetime !!!, vi ses neste år ..like optimistiske ..
Mvh Erich
Godt å høre at det bare er omeletten som blir halvert da . Takk til Patrick og Johan for god underholdning ..
Mvh Erich
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #37 på: september 19, 2011, 18:29:53 pm » |
|
Hvem?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #39 på: september 19, 2011, 19:41:02 pm » |
|
Vedkommende klarte etter sigende å sprette champisen inn i øyet i iveren
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torgeir
Global moderator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #40 på: september 19, 2011, 21:59:16 pm » |
|
Vedkommende klarte etter sigende å sprette champisen inn i øyet i iveren Det var nok bmw gutta som kjørte 7.95 som greide den bragden..
|
|
|
Loggført
|
Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
|
|
|
Torgeir
Global moderator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #41 på: september 19, 2011, 22:03:48 pm » |
|
Endelig hjemme etter 212mil i bilen og en fantastisk helg bak meg!!
Ville bare takke de gutta som var med for en fantastisk tur!
Vi knekker nok koden for å kjøre fort på kjula neste år Kalle!
|
|
|
Loggført
|
Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
|
|
|
TomR
|
 |
« Svar #42 på: september 19, 2011, 23:09:32 pm » |
|
Kan ikke få med meg alt jeg som er så gammel! Vedkommende klarte etter sigende å sprette champisen inn i øyet i iveren Det var nok bmw gutta som kjørte 7.95 som greide den bragden..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #43 på: september 20, 2011, 15:53:38 pm » |
|
Denne:
 dsc_4731.jpg (83.64 KB. 944x466 - vist 425 ganger.) Chassi volvo med 700hk og automat. 9.19 med 2.0 60ft burde bety at den vil gå vesentlig raskere senere.
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
|