mai 04, 2025, 16:29:31 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Snikk-snakk
>
conversion brasilian bay to splitscreen
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: conversion brasilian bay to splitscreen (Lest 1273 ganger)
roarrag57
Seniormedlem
Innlegg: 380
Bosted: dokka
conversion brasilian bay to splitscreen
«
på:
oktober 01, 2011, 11:42:51 am »
så på jobben de hadde gjort på facebooksiden og synes det ser ut som godt arbeid.
det vil jo bare bli en kopi,men ser jo veldig bra ut. koster sikkert sitt og få en hjem til norge, men de har solgt til sverige .
hva synes dere der ute om jobben de gjør? stilen på bilene med tanke på lakk og interiør er kanskje litt så som så, men det er jo opp til kjøper og avgjøre hvordan de vil ha den
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1139613
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1611149971982.80916.1633230795
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1508762092349.73338.1633230795&type=1
Loggført
bumblebee
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
Innlegg: 1043
Bosted: Skien
Rolf T. Kastenwagen
Sv: conversion brasilian bay to splitscreen
«
Svar #1 på:
oktober 01, 2011, 11:56:13 am »
Det er vel bedre å legge til 30.000$ og få tak i ekte vare?
Loggført
VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
roarrag57
Seniormedlem
Innlegg: 380
Bosted: dokka
Sv: conversion brasilian bay to splitscreen
«
Svar #2 på:
oktober 01, 2011, 12:33:01 pm »
jojo.. vis man har penger til det så
tenkte mere på som en middels erstatning
er man original entusiast så er det nok ikke noe
Loggført
bumblebee
Löf
Seniormedlem
Innlegg: 372
Bosted: Sverige
55Panel, 62DC, 63SC, 70411
Sv: conversion brasilian bay to splitscreen
«
Svar #3 på:
oktober 01, 2011, 13:26:48 pm »
Om man nu skall konvertera en Brazilia Bay till Split och har en 15w som utgångspunkt, varför gör man inte då en 15w Split? Hade det inte vart attraktivare med en 15w istället för en 11a?
Hade nog hellre haft en 15w Brazilia än en bastard.
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...