mai 05, 2025, 18:38:15 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hva skjedde??  (Lest 5107 ganger)
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

:: DKL ::

Vis profil
« Svar #30 på: oktober 13, 2011, 09:47:19 am »

Kanskje er det et positivt tegn at det er mindre fart på internett-VW...folk bruker mer tid på bilene sine i stedet Glad

Rent statistisk så øker trafikken på vwnorge jevnt og trutt. Dette må nok ses i sammenheng med økt antall medlemmer, men allikevel...

For min del har jeg aldri brukt mer tid eller penger på hobbyen enn jeg gjør nå så selv om den kanskje har blitt mer spisset så er motivasjonen og aktiviteten høy :-)

Noen klubben mener jeg har klart å følge med i "tiden" og har endret opplegg og struktur og dermed klart å øke medlemsmassen sin. Det ser jeg f.eks på SRVWK og det er bra. Andre har nok merket det motsatte, men tør jeg påstå det er fordi de tviholder på slik "de alltid har gjort det" ?

Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017

"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick

Vis profil
« Svar #31 på: oktober 13, 2011, 10:19:11 am »

Sa til meg selv at jeg ikke skulle svare i denne tråden utenom det jeg allerede har gjort men velger å gjøre det allikevel:

Jeg nevnte noe her på forumet tidligere i år: 2011 virker å være et pauseår. Denne uttalelsen kom etter at jeg hadde vært på treff i utlandet og etter å ha sett responsen på noen tråder jeg la inn på "Hva skjer" seksjonen. Dette inntrykket forsterket seg utover i sesongen og ble bekreftet på SCC i år. En nedgang på 40% på SCC sier det meste! Selvsagt kan vi skylde noe på den elendige værmeldingen dagene før SCC men jeg mener det går dypere en som så. Det er rett og slett skremmende at ikke VW entusiaster kjenner sin besøkelsetid til det som er den største dugnadsinnsatsen her på berget!

Jeg har funnet min lille nisje og det er gledelig å se at den blomstrer. Jeg har også vært på flere treff i år en samtlige andre år tilsammen og jeg har truffet mange med samme sære interessen, både her hjemme og på treff i Norden. Det bygges biler og det brukes mye penger. Folk reiser langt for å få kjøre og de tar med seg andre på tur. Alle er velkommen og sammen har vi hatt en fantastisk sesong. Jeg gleder meg allerede til 2012.

-BB-

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!