Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« på: oktober 22, 2011, 17:48:20 pm » |
|
Hallo
har ein 1915 med 2 enkle kadron solex eitlanna som drikker minst 2-3 liter på mila. dalland oppdaga at eg ikkje hadde bensintrykkregulator.. dei skulle ha 1.5 psi og org pumpa leverar mellom 3.5 og 9psi?
Så om nokon har ein regulator hadde da vert fint. den må funka frå ca 1 psi og oppover. og gjerne av kvalitet. holley vart nevnt. trenger ogso ei manometerklokka.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
|
 |
« Svar #1 på: oktober 22, 2011, 18:25:06 pm » |
|
summitracing.com ;-)
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart 
|
|
|
H-MEK
Supermedlem
    
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
|
 |
« Svar #2 på: oktober 22, 2011, 21:14:20 pm » |
|
Så godt som alle jeg har vært borti med komboen org pumpe og kadron, har gått uten regulator. Om den bruker 2-3liter på mila, så bør nok andre ting sjekkes først.
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #3 på: oktober 22, 2011, 23:36:40 pm » |
|
summit har ja, men tenkte at da hadde vert lettare å kjøpt her i landet;)
motoren går forsovidt ganske so godt, men bruker litt vel for mykje. skal prøva å shimsa opp pumpo med pakningar. men kva andre ting kan vera på bertur då? at den er dysa feil er vel nesten garantert, men trur ikkje all feilen ligg der.
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #4 på: oktober 22, 2011, 23:50:37 pm » |
|
Renner gasserne over?? Bensintrykket stopper ved flottørventilen, etter det punktet er det bare fall og sug som styrer mengden de leverer. Om gasserne ikke renner over har du ikke noe problem med tykket.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #5 på: oktober 22, 2011, 23:59:08 pm » |
|
Har forsovidt ikkje sjekka om gassarane renner over  må kanskje spandera noko tid på analysering. ikkje nokon som tilfeldigvis sitt inne med eit kurant dyseopsett på nevnte gassarar på ein 1915 med ukjent(men turtalsvillig) kam ??
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #7 på: oktober 23, 2011, 01:18:24 am » |
|
den går heilt ned til 1.5 psi isofall?
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
rofferen
Supermedlem
    
Innlegg: 820
Bosted:
|
 |
« Svar #8 på: oktober 23, 2011, 18:29:42 pm » |
|
prøvd og justere ned bensinbalndinga.det hjalp på mine gassere på forbruk og efekten.har samma gassere
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JS
Supermedlem
    
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad
|
 |
« Svar #9 på: oktober 23, 2011, 18:45:22 pm » |
|
Hvem sier at de bare skal ha 1,5 psi? Orginal mekanisk pumpe leverer jo nesten dobbelt så mye... Tror nok også problemet ligger et annet sted.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #10 på: oktober 23, 2011, 18:54:56 pm » |
|
Eg skal ta meg ei økt å prøva å justera dei, må berre rydda ut av garasjeteltet og venta på dagslys.. Var Mr. Dalland som var innom her igård og han sa dei skal ha 1,5psi, men eg kan shimsa opp pumpo med fleire pakningar ivertfall. da som er merklig er vel at motoren går ganske so godt og heilt strøkent på tomgang. hadde da vert i impulsen med utsleten 1600 so hadde den ikkje gått i da heila tatt om den fekk so mykje bensin..
eg stikk ein tur på googel og slår opp framgangsmåte for justering på desse gassarane
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
|