ALIEN
Supermedlem

|
 |
« Svar #60 på: mars 07, 2012, 16:01:30 pm » |
|
Hei..
Mistanke om at flere sitter på gjerdet og venter på hva som skjer... om medlemmer melder intresse osv. Det er naturlig å tenke at avgjørelsen kommer etter neste medlemsmøte, som er i slutten av Mars, der vil det bli tatt opp, hva vi gjør, når vi gjør det, hvor vi gjør det, og antall medlemmer på møtet avgjør om det blir gjort.....
Det er noen ildsjeler i denne klubben, som muligens er mett...
VI KRYSSER FINGRE FOR TRØNDERTRÆFF
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Fast Freddy
Supermedlem

|
 |
« Svar #61 på: mars 07, 2012, 16:37:02 pm » |
|
Flott oppklaring Anders. Da må medlemmene møte opp på møte i mars. Vi er flere som bor nordafor Trondheim som ønsker et treff for Vw interiserte. Flere av disse er ikke medlemmer men kan kansje bli.....
|
|
|
Loggført
|
1979 Westfalia camper SOLGT 1973 Vw 1303 s German look prosjekt Solgt 1987 Harley Davidson Softail 1971 Vw 1302s orginal cab solgt 1968 Vw Squareback Member of Roof lifters garage og Inntrøndelag Volkswagen klubb
Tlf 98891786
|
|
|
Bugarella
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #62 på: mars 15, 2012, 19:49:33 pm » |
|
Jeg foreslår nedsetting av en mindre komité for videre arbeid med treff, og det snarest. Dette er demokratihelvetet i praksis.  Og så håper jeg at det kan være en liten gnist i de utbrente ildsjelene, som ennå kan blusse opp.
|
|
|
Loggført
|
 Prinsesse Boblepott (1977) med kidsa Jekkpott (2002), Fullpott (2003) og Eksospott (2005), og folkevognbobla Gamle fru B (1963). Klikk på bildet over for å gå til bloggen min, Bugarella's garage, og besøk meg gjerne og lik siden min på Facebook: Bugarella facer garasjelivet.
|
|
|
Toolman
Juniormedlem

|
 |
« Svar #63 på: mars 16, 2012, 19:57:20 pm » |
|
Jeg kan fikse lydanlegg, har aktive høyttalere og mixere på jobb :-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
egulds
Medlem

|
 |
« Svar #64 på: mars 22, 2012, 02:47:47 am » |
|
Hva om dere tar det her?  Ikke noe problem å ordne "egen" plass for Trøndertreffet på øya vår, alle er hjertelig velkomne og vi har meget god plass  Arnstein har testa ut campingmulighetene her fra før...  Fordelen er at dere har ingen utgifter og får alt servert på sølvfat  Bakdelen er at vårt treff er en måneds tid senere enn Trøndertreffet normalt blir arrangert.
|
|
« Siste redigering: mars 22, 2012, 02:50:11 am av egulds »
|
Loggført
|
tidlig 67 t1
|
|
|
lunninj
Seniormedlem

|
 |
« Svar #65 på: mars 23, 2012, 23:13:40 pm » |
|
vi lever i spenning...bli d nå treff 
|
|
|
Loggført
|
66mod t1 66/67mod t1 wbx..solgt... 67mod t1...rotta. 72 "custom" variant solgt 83mod autohomes camper Horny Island Aircoolers #2
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem

Som vist på TV
|
 |
« Svar #66 på: mars 24, 2012, 09:39:21 am » |
|
vi lever i spenning...bli d nå treff  Det kommer an på deg. Er du villig til å hjelpe til med å arrangere treffet?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem

Som vist på TV
|
 |
« Svar #67 på: mars 24, 2012, 09:47:38 am » |
|
Jeg kan fikse lydanlegg, har aktive høyttalere og mixere på jobb :-)
Flotte greier. Jeg kan lage treffavis, deltakerplakater og stemmesedler. Jeg kan også ordne vekslepenger til kiosken. Hvis noen vil skrive noen ord i treffavisa kan de sende det til meg.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
1835cc
Seniormedlem

Luftliga`n
|
 |
« Svar #68 på: mars 24, 2012, 10:48:07 am » |
|
vi lever i spenning...bli d nå treff  Det kommer an på deg. Er du villig til å hjelpe til med å arrangere treffet? "Lunninj" skrev et innlegg her tidligere om mulig måte å ha treff på ....jeg kommer uansett hvor og når dere arrangerer,bare det blir et treff det som er det viktigste en mulighet er,ja viss folk har trua da..det kan jo også taes som en høst tur å da...:felles cruising te Røros,med treff på malmplassen(da kanksje noen fra hedemarken tar seg en tur også)?? ei hel helg e jo mulighet å?? en mulighet e og kjør sammlet nedover igjen etter endt dag,pittstopp på denne plassen her http://www.gaulasalmon.co.uk/lax-cafe-pub.php med muligheter for middag og overnattingsplasser for opp te 15mann... men det var bare et forslag,putre en tur til trondheim også jeg ...men ingen respons.....
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
egulds
Medlem

|
 |
« Svar #69 på: mars 24, 2012, 14:13:19 pm » |
|
Ingen respons på mitt forslag? 
|
|
|
Loggført
|
tidlig 67 t1
|
|
|
ORANGEBUG
Supermedlem

|
 |
« Svar #70 på: mars 24, 2012, 14:15:01 pm » |
|
blir vel ei rå ska dåkk sjå 
|
|
|
Loggført
|
"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem

Som vist på TV
|
 |
« Svar #71 på: mars 24, 2012, 15:17:59 pm » |
|
Hva om dere tar det her? Midt-norsk Veterantreff, Årsøya, Selbu. Ikke noe problem å ordne "egen" plass for Trøndertreffet på øya vår, alle er hjertelig velkomne og vi har meget god plass  Personlig synes jeg det blir for langt å reise.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem

Som vist på TV
|
 |
« Svar #72 på: mars 24, 2012, 15:23:59 pm » |
|
Dette har hendt, til glede for nye lesere: Følgende treffsteder er forslått - Skansen
- Øysand
- Nidarosdomen
- Storsand
- Stiklestad
- Selbu
- Røros
Flere kombinasjoner av disse er også foreslått. Disse har tilbudt seg å hjelpe til: - Fantstein
- Erling
- Bugarella
- Toolman
- Gammel-Erik
I tillegg har Fast Freddy tilbudt sine tjenester på betingelse av at treffet holdes på Stiklestad. (Er det egentlig noen motsetning mellom det å reise langt og det å bidra med en loddpremie, selge lodd eller ta en økt i kiosken på Trøndertræff?) Jeg foreslår at vi avslutter stedsdebatten med en avstemning og går over til å høre om noen kan tenke seg å bidra med noe på Trøndertræff.
|
|
« Siste redigering: mars 24, 2012, 15:35:00 pm av Gammel-Erik »
|
Loggført
|
|
|
|
1835cc
Seniormedlem

Luftliga`n
|
 |
« Svar #73 på: mars 24, 2012, 16:57:54 pm » |
|
Må jo være en løsning å ta treffet på byåsen butikksenter.....der har de narvesen og der få de som har behov for pølse, brus og lodd kjøpt det der.....dessuten er det ikke 6000,- i parkeringsavgift heller...bare et forslag....jeg kan snakke med Reitan
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
ORANGEBUG
Supermedlem

|
 |
« Svar #74 på: mars 24, 2012, 17:20:45 pm » |
|
Hver sin six-pack og engangsgrill, ta turen til gaulosen funke d å. 
|
|
|
Loggført
|
"schitsækka" ji mæ ti dde sanga å .........
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem

Som vist på TV
|
 |
« Svar #75 på: mars 24, 2012, 17:21:37 pm » |
|
Parkeringsplassen på Byåsen Butikksenter er gjerne full på en lørdag formiddag. Og loddsalg er et forsøk på å få penger i kassa. Jeg tror ikke Narvesenkiosken vil selge lodd til inntekt for Trondheim Volkswagenklubb.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem

Som vist på TV
|
 |
« Svar #76 på: mars 24, 2012, 17:28:59 pm » |
|
blir vel ei rå ska dåkk sjå  Problemet er at Fast Freddy, Lunninj m.fl. etterlyser en dato.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gammel-Erik
Seniormedlem

Som vist på TV
|
 |
« Svar #77 på: mars 27, 2012, 22:29:58 pm » |
|
Da er det vedtatt! Stedet er Skansen og datoen er 2. juni.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
erling
Seniormedlem

|
 |
« Svar #78 på: mars 27, 2012, 22:37:01 pm » |
|
Topp:)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem

|
 |
« Svar #79 på: mars 28, 2012, 11:38:41 am » |
|
Supert 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|