mai 04, 2025, 19:57:13 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Feedback !  (Lest 1228 ganger)
sandvik996tt
Gjest
« på: desember 19, 2011, 18:10:04 pm »

På Thesamba har de noe som heter Feedback !

Eksempel : http://www.thesamba.com/vw/forum/search.php?search_forum=14&search_fields=feedback&search_keywords=64021

Her er det mulig å komme med RIS og ROS etter at man har kjøpt deler.

Kunne det vært noe her inn også ?
Loggført
Solan
Supermedlem

Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...

Vis profil
« Svar #1 på: april 21, 2012, 11:05:06 am »

Kanskje vi bare kan legge inn feedback i denne tråden, da?

Jeg fikk fraktet en motor fra Spydeberg til Bergen, og ordnet med at transportøren min tok med en girkasse på veien bort til Spydeberg, etter en PM fra XXXX her på forumet. Jeg betalte selvsagt for min motorfrakt til transportøren, men også for frakt av girkassa østover. Det er snakk om 300 kroner som jeg har lagt ut, og prisen var ok for XXXX på forhånd. Nå har jeg ventet en stund på pengene, og det eneste som har skjedd, er at jeg for en ukes tid siden at "penger er på vei". Nåhar han også sluttet å svare på PM.

Ikke at 300 kr er noen formue, men når man gjør folk en tjeneste og kombinerer frakt etter deres ønske, så syns jeg avtaler kan holdes.

EDIT: Da har girkassemannen gjort opp for seg.
« Siste redigering: mai 03, 2012, 20:48:00 pm av Solan » Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
nobrakes
Supermedlem

Vis profil
« Svar #2 på: april 21, 2012, 12:25:29 pm »

på et annet forum jeg bruker endel, har de et system der kjøper/selger kan gi hverandre "poeng + eller 0 eller -" dette funker en gang pr salgs/kjøpes tråd pr bruker, man må linke til den aktuelle tråden for å kunne gi poeng/feedback, slik at brukere kan skjekke feedback på den enkelte ved intersesse, dette fungerer veldig bra, og man slipper surmaga tråder der folk er misfornøyde, og bare en side av saken kommer frem .  dette er ikke myntet på deg Solan  Glad
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Pitt
Supermedlem

oppdal så klart

Vis profil
« Svar #3 på: april 21, 2012, 12:45:25 pm »

Finns endel sånne som byr på ting her som du ikke hører mer fra å jeg trur snart jeg legger ut fullt navn på vedkommende på forumet når jeg har sendt 3 PMer å hintet i flere salgstråder så mener jeg de er useriøse når de ikke en gang kan svare ja eller nei om de skal ha ting de har høyeste bud på , Skjønner ikke hvorfor sånne typer ikke blir utestengt herfra .

Pitt
Loggført

E ha kasta mange sånne !

Tlf 90834700
BP 73
Supermedlem

Vis profil
« Svar #4 på: april 21, 2012, 13:50:02 pm »

fikk tlf fra en på forumet her som ville kjøpe en starter til boble.han kunde få en arbeidskollega til å hente den , som skulle forbi meg med lastebil. penger skulle han overføre. hadde jo handla med han før så jeg sa ok. 5 min etterpå stoppa lastebilen nede  på busslomma og starteren ble overlevert.ingen penger kom og etter mye oppringning fikk jeg endelig kontakt med han, men da hadde han ikke brukt for den, skulle ikke bygge om til 12v allikevel. han kunne da komme tilbake med den han, men lastebilene til det samme firmaet kjører stadig forbi her, men svarer ikke lenger på verken tlf, sms eller pm. hva gjør vi sånne folk? har vurdert å legge ut navnet hans her.
Loggført

69 vespa 50s
72 1302 ls jubileum nr20002103 med 1680
73 1303 s med 1835
71 notchback 2l type 4
78 singelkabiner pick up 2l type 4
70 mod 1300 kjørbar motortestbenk
11 passat 2,0 140hk tdi st.vogn 4-motion
04 Caddy 1,9 105hk tdi  hentebil
09 golf 1,9 tdi st.vogn sportline
ingen bilcrossbobler igjen, har lagt hjelmen på hylla. men alltid noen delebobler som kommer og går. mye deler til bobler 68 mod og nyere på lager.
tlf 99599148 ( ingen mail i garasjen)
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!