Har et par gode, gamle klassiske Super Flow I topper til 94mm sylindre til salgs.
De har 42x37.5mm ventiler, og er portet og frisert etter "alle" kunstens regler (ikke av meg, men en dragrace-svenske på 80-tallet)
JHU hadde disse i sin sorte fare en gang i verden, og mener han sa motoren bremset i overkant av 200hk med disse.
Planen min har endret seg, siden jeg skal ha turbo på den motoren disse var planlagt for, så jeg går for std T1 topper i stedet.
Det følger med et sett matchportede IDA-innsug og et sett jomfruelige IDF innsug.
Har ikke målt cc, men ut fra husken mener jeg det er ca 42cc, så ikke så veldig turbovennelig, altså.
Ventiler følger med, men ikke vipper, og fjører bør nok også byttes for å sikre at man har riktig oppsett til sin motor.
Jeg vil anbefale at man går over styringer og seter, som man burde gjøre på alt av gamle topper...
Disse kommer til å gå BILLIG i forhold til potensialet i disse toppene, så kom med bud. Skambud også, men da forbeholder jeg meg retten til å le av de

Bilder:

Flowdata: