mai 03, 2025, 21:12:08 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Viftehus uten utganger v.s. varmepotter
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Viftehus uten utganger v.s. varmepotter (Lest 1087 ganger)
Riisern
Supermedlem
Innlegg: 1734
Bosted: Aremark
Rockabilly rumble
Viftehus uten utganger v.s. varmepotter
«
på:
mars 13, 2012, 20:25:01 pm »
Hvordan er det for motoren å bli kjørt med viftehus uten utganger til varmepottene samtidig som det er varmepotter på motoren? Blir pottene da for varme eller går det greit?
Loggført
Owner of
"Lorang`s Garage"
- all brand autoshop -
Parts n`repair
Tlf: 466 81 660
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
Sv: Viftehus uten utganger v.s. varmepotter
«
Svar #1 på:
mars 13, 2012, 23:27:11 pm »
da går nok heilt fint, men mulig du vil frysa litt:)
Loggført
-tlf. 97419035
T-Mek AS
H-MEK
Supermedlem
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal
Sv: Viftehus uten utganger v.s. varmepotter
«
Svar #2 på:
mars 14, 2012, 00:08:26 am »
Nå er vel ikke dette rør/slangesystemet laget for å kjøle ned eksospottene, men for å få varmere luft inn i bilen.
Loggført
Henning
Tlf 408 26 388
Riisern
Supermedlem
Innlegg: 1734
Bosted: Aremark
Rockabilly rumble
Sv: Viftehus uten utganger v.s. varmepotter
«
Svar #3 på:
mars 14, 2012, 18:07:55 pm »
Fryse er jeg vandt med:) Jobber jo som postmann
Er en bil for sommerbruk, men grunnen til jeg skal kjøre slik er at det vanlige viftehuset skal pulverlakkeres.
Loggført
Owner of
"Lorang`s Garage"
- all brand autoshop -
Parts n`repair
Tlf: 466 81 660
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...