Nina
Juniormedlem
 
Innlegg: 78
Bosted: Vestfold.
|
 |
« på: mars 16, 2012, 20:30:49 pm » |
|
God kveld i stua!  Er det noen som gidder å se innom bloggen min og kikke på bildene nederst i det siste innlegget mitt? Gummipakningene rundt vinduene er rimelig morkne og lager svarte striper i lakken på bilen.... Noen tips til hva som kan gjøres? Må jeg bytte pakningene Hvordan får jeg vekk det svarte?  Blir veldig glad hvis noen gidder å ta en liten titt.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #1 på: mars 16, 2012, 20:51:16 pm » |
|
besta er jo å byta lister. kjøp då isofall kvalitetslister men vist du ikkje vil gjera da no, so er da greiast å vaska listene. bruk ein svamp og noko skurekrem greier og gnikk vekk den lause "soten" frå pakningen. so går da an å bruka gommifornyar på dei. vil mjuka opp pakningane litt. og/eller smør dei inn med silikon
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Nina
Juniormedlem
 
Innlegg: 78
Bosted: Vestfold.
|
 |
« Svar #2 på: mars 16, 2012, 21:01:35 pm » |
|
Ok, takk for svar. Da har jeg litt å gå ut i fra. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bobledeler
Medlem
  
Innlegg: 169
Bosted: Naustdal
|
 |
« Svar #3 på: mars 16, 2012, 21:23:01 pm » |
|
Hjelper ofte ei stund om ein klarer å spyle under kantane på pakningane med høgtrykkspyler. Ligg vanlegvis mykje skit under der. Vanleg bilsåpe løyser som oftast det meste, men Jif skurekrem er glimrande for å "slipe" litt. Bruker sjølv Jif skurekrem og mikrofiber vaskeklut på dørpanel og slikt som eg ikkje kan spyle. Neglebørste + Jif på vanskeleg skit. Og så som Christer seier, konservere det med noko 
|
|
|
Loggført
|
1971 Opel Rekord C 1900L 5d. Caravan Automatic, 1967 Opel Rekord C 1900L Coupè, 1966 Mercedes Benz L406/28, 1980 With Vital, 1972 Combi-Camp 500, 1957 Bucher K3.
|
|
|
Nina
Juniormedlem
 
Innlegg: 78
Bosted: Vestfold.
|
 |
« Svar #4 på: mars 16, 2012, 22:30:48 pm » |
|
Ja, i morgen skal jeg teste ut dette,- og sprekkene i frontrutepakningen kan kanskje forsegles med silikon, da.  Takk for svar. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
T2-Vandal
Supermedlem
    
Innlegg: 672
Bosted: Nord-Fron
|
 |
« Svar #5 på: mars 16, 2012, 23:57:03 pm » |
|
Ja, i morgen skal jeg teste ut dette,- og sprekkene i frontrutepakningen kan kanskje forsegles med silikon, da.  Takk for svar.  Kjøp nytt.. Det koster lite og er enkelt og bytte. "evigvarende" er det også..
|
|
|
Loggført
|
29 Chevrolet AC Phaeton 47 Farmall A 66 T1 70 T1 (German look) 78 Corvette sachs 380 77 T2 (Vandalbussen) 72 Eldorado cab 08 Alfa Romeo 159 Ti
|
|
|
Bobledeler
Medlem
  
Innlegg: 169
Bosted: Naustdal
|
 |
« Svar #6 på: mars 17, 2012, 01:33:08 am » |
|
Nye pakningar er å anbefale, ja. Repro er ofte av god kvalitet i dag og vanlegvis ikkje så dyre. Lappe på pakningar er ofte grisete òg eg ville ikkje ha brukt silikon eller noko anna viss du likevèl har planar om å skifte på sikt.
Om ein treng lappe på pakningar, så vil eg anbefale Kent sin Screenfix 212. Det er ein svart 1 komponent rutelim på 300ml tube som limer godt og er fleksibel, men må sikkert ut med 500,-+ for ei tube, om ein i det heile får kjøpt den frå eit verksted. Denne har eg brukt til ymse gummipakningar, motorfester og liming av aluminium mot glassfiber. Heng framleis saman etter 12+ år på bilar/båt som står ute heile året.
Screenfix 212 er mest å anbefale på ting som er umogleg å få tak i, sia den er veldig grisete å jobbe med viss ein må forme den...
Skifter du pakningar, gjer godt reint rundt rute og rutekarm. Lapping på pakningar gjev deg meir arbeid når du skal skifte. Skifte ei rute eller ein rutepakning som er full i rutetetning eller anna rundt pakningen, er mykje ekstra jobb.
|
|
|
Loggført
|
1971 Opel Rekord C 1900L 5d. Caravan Automatic, 1967 Opel Rekord C 1900L Coupè, 1966 Mercedes Benz L406/28, 1980 With Vital, 1972 Combi-Camp 500, 1957 Bucher K3.
|
|
|
Nina
Juniormedlem
 
Innlegg: 78
Bosted: Vestfold.
|
 |
« Svar #7 på: mars 17, 2012, 08:44:43 am » |
|
Hmmm.. Litt å tenke på her. Kanskje jeg burde sjekke priser på pakninger i stedet, da. Det lekker inn et par plasser rundt frontruta, så der er pakninga skikkelig dårlig. I tillegg har frontruta ei lita steinsprutskade, så denne bør nok byttes etterhvert uansett. Takk for tips. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
    
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo
Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #8 på: mars 17, 2012, 10:38:05 am » |
|
Hør, man reparer ikke rutepakninger på en boble. En kvalitetslist koster mindre en rutelim og du kan feks kjøpe den fra noen på forumet eller hos Unneberg. Ta ut ruten og bytt den også hvis den er skadet. Ikke spyl med høytrykk!
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Tistlo
Supermedlem
    
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
|
 |
« Svar #9 på: mars 17, 2012, 11:34:37 am » |
|
Repro er ofte av god kvalitet i dag og vanlegvis ikkje så dyre. da er ikkje tilfelle vist pakningen kjem frå brasil eller meksiko eller liknande, men kvalitetspakningar er i handelen 
|
|
|
Loggført
|
-tlf. 97419035 T-Mek AS
|
|
|
Nina
Juniormedlem
 
Innlegg: 78
Bosted: Vestfold.
|
 |
« Svar #10 på: mars 17, 2012, 14:12:52 pm » |
|
Jeg får kontakte Unneberg og høre tenker jeg. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Bobledeler
Medlem
  
Innlegg: 169
Bosted: Naustdal
|
 |
« Svar #11 på: mars 17, 2012, 14:14:21 pm » |
|
Ikke spyl med høytrykk!
Og kvifor ikkje? Eg har spylt hundrevis av biler med 100-150 bar og både kaldt og varmt vatn. Aldri ødelagt noko. Flassar lakken, så er det pga. dårleg lakkarbeid. Men det høyrast ut som pakningen din er moden for skift  Steinsprutskader kan forøvrig reparerast. Men tippar ruta er slitt etter så mange år, så når du likevel skal ut med ruta, er det like greit å skifte den òg. Då er i alle fall alle problema du nemner, eliminert 
|
|
|
Loggført
|
1971 Opel Rekord C 1900L 5d. Caravan Automatic, 1967 Opel Rekord C 1900L Coupè, 1966 Mercedes Benz L406/28, 1980 With Vital, 1972 Combi-Camp 500, 1957 Bucher K3.
|
|
|
|