Kjell Roar
Supermedlem

Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...
|
 |
« på: mars 19, 2012, 17:06:28 pm » |
|
Treffet for oss med interesse for de eldste bilene. Og verdens største veterantreff for VW! Mer info her: http://www.uraltkaefer.de/e_index.htmlPåmeldinga har åpnet: http://www.uraltkaefer.de/e_anmeldung.htmlEr ikke så langt ned i Tyskland, og treffet er utrolig bra! Noen som skal? Jeg har allerede meldt meg på. 
|
|
« Siste redigering: mars 21, 2012, 11:58:38 am av Kjell Roar »
|
Loggført
|
Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert
Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #1 på: mars 19, 2012, 22:14:43 pm » |
|
109 påmeldt nå 
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: mars 20, 2012, 11:44:15 am » |
|
Jeg gleder meg så innmari!! Anbefales på det sterkeste til allemannalle!
Det er planlagt "Petermax Muller"-landeveisløp fra PROTOTYP i Hamburg og ned til målgang på torget i Hessisch på Fredag, alternativt på Torsdag. Mer info kommer vistnok senere. Verd å få med seg det også.
Med andre ord: Skal vi gå sammen om "massiv fellesbestilling" med ColorLine? Ned på Onsdag kl 1400, retur på Mandag kl 1400 (ankomst Oslo Tirs morgen) ? Hvem er med?
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
boble54
Seniormedlem

|
 |
« Svar #3 på: mars 20, 2012, 13:13:25 pm » |
|
Det er planlagt "Petermax Muller"-landeveisløp fra PROTOTYP i Hamburg og ned til målgang på torget i Hessisch på Fredag, alternativt på Torsdag. Mer info kommer vistnok senere. Verd å få med seg det også.
Med andre ord: Skal vi gå sammen om "massiv fellesbestilling" med ColorLine? Ned på Onsdag kl 1400, retur på Mandag kl 1400 (ankomst Oslo Tirs morgen) ? Hvem er med?
Har akkurat meldt meg på. Color Line stemmer jeg for. Onsdag ned, mandag hjem.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
T2man
Supermedlem

Termos er bra
|
 |
« Svar #4 på: mars 20, 2012, 13:36:28 pm » |
|
Jeg er med på den 
|
|
|
Loggført
|
Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
|
|
|
OilDropMan
Medlem

|
 |
« Svar #5 på: mars 20, 2012, 15:51:59 pm » |
|
Påmelding er i boks! Blir med på båttur 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Splitboy
|
 |
« Svar #6 på: mars 20, 2012, 16:37:31 pm » |
|
Jeg er med! Wouldn't miss it.... =)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Isak
Medlem

|
 |
« Svar #7 på: mars 20, 2012, 21:44:32 pm » |
|
Påmeldt, men fabler om å gjøre turen enda litt lenger med togtur til Alpene først. Vi får vel uansett ikke bestilt ferge mer enn ett år i forveg?
Gleder meg vanvittig! Treffet sist var en begivenhet for livet.
ISAK
|
|
« Siste redigering: mars 20, 2012, 21:52:10 pm av Isak »
|
Loggført
|
Type 1 1950 Type 1 1968 Type 2 1966 ambulanse
|
|
|
marbel
Seniormedlem

|
 |
« Svar #8 på: mars 21, 2012, 08:44:19 am » |
|
Forrige HO tur var en helt klart höydare, så jeg vil gjøre alt jeg kan for å dra neste år også 
|
|
|
Loggført
|
57mod Type1 HVK Rallye 63mod Karmann Ghia Coupe
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem

|
 |
« Svar #9 på: mars 21, 2012, 22:04:47 pm » |
|
500 plasser, og over 315 er påmeldt etter 3 dager. Godt gjort over 1 år før treffet! Tror nesten alle nordmennene som var der sist, har meldt seg på igjen. Og noen til. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
OilDropMan
Medlem

|
 |
« Svar #10 på: mars 21, 2012, 23:04:47 pm » |
|
Her er et dusin gode grunner for hvorfor dette er et populært treff!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #11 på: mars 23, 2012, 09:39:25 am » |
|
Jeg er med på den  Jeg organiserte båtreise for en hel gruppe sist, og det var moro det. Denne gangen er min deltagelse noe usikker. Omtrent på denne tiden neste år er det mulig å booke båt. Rabatter er det vanskelig å få til faktisk. Grunnen til at vi valgte DFDS til Køben forrige gang var at de var billigere, særlig for vår venn med stor trekkbil og henger med bil på. Ellers så er selvsagt Color Line til Kiel å anbefale. Det ser ut til å være en god gjeng med fine biler som reiser i fra Norge, også denne gang.
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: mars 23, 2012, 21:19:52 pm » |
|
Ahhhh.... Straks fullbooket og Norge er jammen meg en av de femmstørste nasjonene - helt konge! Hvem sa at termos var ut ?!
Det er bare ColorLine og Kiel som gjelder for meg, etter å ha prøvd de fleste alternativer nå. Jeg kan organisere grupperabatt som forroge gang til de som blir med på dette alternativet.
Petermax-racet er bestemt til Torsdag fra midt på dagen fra Hamburg - helt perfekt for oss med andre ord..
KRIBL !
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Kjell Roar
Supermedlem

|
 |
« Svar #13 på: mars 25, 2012, 21:22:59 pm » |
|
Da var de første 500 bilene påmeldt! Men det er fortsatt mulig å melde seg på, bare billigere... Det er fordi tilstellningen på lørdag kveld ikke blir inkludert, da det er fullt i Stadthalle. Men det går an å ha det (nesten) like gøy  Info/påmelding: http://www.uraltkaefer.de/e_anmeldung.html
|
|
« Siste redigering: mars 30, 2012, 23:00:18 pm av Kjell Roar »
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: mars 26, 2012, 18:05:14 pm » |
|
Vanvittig artig med så stor interesse og ikke minst - så mange nordmenn! Noen som har telt opp?
Jeg ønsker å kjøpe en kartleserbilett til Stadthalle på lørdagen - om det er noen som har å selge?!
Petermax-racet er på Torsdag fra Hamburg - men/og PROTOTYP-museet planlegger "vorspiel" og nattåpent på Onsdag kveld, så kanskje er det riktigst med avreise med ColorLine allerede på Tirsdag fra Oslo... Artig blir det uansett.
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
boble54
Seniormedlem

|
 |
« Svar #15 på: mars 27, 2012, 07:39:25 am » |
|
Vanvittig artig med så stor interesse og ikke minst - så mange nordmenn! Noen som har telt opp?
Jeg ønsker å kjøpe en kartleserbilett til Stadthalle på lørdagen - om det er noen som har å selge?!
Petermax-racet er på Torsdag fra Hamburg - men/og PROTOTYP-museet planlegger "vorspiel" og nattåpent på Onsdag kveld, så kanskje er det riktigst med avreise med ColorLine allerede på Tirsdag fra Oslo... Artig blir det uansett.
Hva Petermax -racet for noe? Prototypemuseet, er det like interessant for alle? Uansett går det en del feriedager på turen, så for min del er det mest realistisk med avreise på onsdag.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
boble54
Seniormedlem

|
 |
« Svar #16 på: mars 27, 2012, 07:41:02 am » |
|
Ønsker også å kjøpe en bilett til Stadhalle på lørdag kveld. Noen som kan bidra?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Magnus LH
Seniormedlem

|
 |
« Svar #17 på: mars 27, 2012, 14:35:31 pm » |
|
Da har jeg også meldt meg på!  Blir gjerne med på felles avreise. Talte 25 nordmenn på listen! M. ps. Savner også Stadthalle-bilett.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #18 på: mars 28, 2012, 07:41:50 am » |
|
Hei Petermax møller gedåchtnis rennen sjekk www.petermaxrennen.orgtrenger du mere info send de en mail info@petermaxrennen.orgDe kommer å ha en grill partsy hos protyp Museet på Onsdag. Så det kommer å ha 2 avganger fra Oslo Kiel En fra Tirsdag andre fra Onsdag Mags
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #19 på: mars 28, 2012, 08:13:29 am » |
|
Ahhhh.... Straks fullbooket og Norge er jammen meg en av de femmstørste nasjonene - helt konge! Hvem sa at termos var ut ?!
Termostreff blir aldri ut - det ser man lett av interessen for treffene i Norge. Noen samler til og med på gamle termoser - skal vi treffes 
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
T2man
Supermedlem

Termos er bra
|
 |
« Svar #20 på: mars 28, 2012, 08:50:58 am » |
|
Termostreff blir aldri ut - det ser man lett av interessen for treffene i Norge. Noen samler til og med på gamle termoser - skal vi treffes  Jeg kjøpte en tidsriktig termos på Ekeberg ifjor, så jeg er med 
|
|
|
Loggført
|
Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #21 på: mars 28, 2012, 09:13:51 am » |
|
Termostreff blir aldri ut - det ser man lett av interessen for treffene i Norge. Noen samler til og med på gamle termoser - skal vi treffes   ikke Håkon på det Dæven sklidd ut nå M
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
eWolf
Supermedlem

think small
|
 |
« Svar #22 på: mars 30, 2012, 18:42:23 pm » |
|
Shi%t. Har ikke fulgt ned i timen her jeg. Men vi blir en gjeng fra Hamar her også. Stadhalle eller ikke.
|
|
|
Loggført
|
eWolf - Part of the AirWolfs crew
psssssst! AirWolfs er på Facebook!
|
|
|
Datsun
Seniormedlem

|
 |
« Svar #23 på: april 01, 2012, 21:38:59 pm » |
|
Shi%t. Har ikke fulgt ned i timen her jeg. Men vi blir en gjeng fra Hamar her også. Stadhalle eller ikke.
oh yes. Det må vi få til..
|
|
|
Loggført
|
T1 1951 T1 1952 T2 1960
|
|
|
Isak
Medlem

|
 |
« Svar #24 på: april 02, 2012, 19:32:11 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Type 1 1950 Type 1 1968 Type 2 1966 ambulanse
|
|
|
Datsun
Seniormedlem

|
 |
« Svar #25 på: april 02, 2012, 20:15:43 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
T1 1951 T1 1952 T2 1960
|
|
|
H-MEK
Supermedlem

|
 |
« Svar #26 på: april 02, 2012, 23:39:57 pm » |
|
Hvilke krav stilles til bil? Original, ombygd, osv? Står "No rat-look please" ser jeg...
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
eWolf
Supermedlem

think small
|
 |
« Svar #27 på: april 06, 2012, 21:32:01 pm » |
|
Jeg skal til HO, men om jeg kommer med fly eller bil er ennå litt usikkert. Vi har satt av mai-august '13 til seiltur nedover kontinentet.. Men, man kan jo ha det gøy uten bilen min der også?!! Var jo artig i BC Morten!
|
|
|
Loggført
|
eWolf - Part of the AirWolfs crew
psssssst! AirWolfs er på Facebook!
|
|
|
boble54
Seniormedlem

|
 |
« Svar #28 på: april 08, 2012, 13:07:34 pm » |
|
Hvilke krav stilles til bil? Original, ombygd, osv? Står "No rat-look please" ser jeg...
Her er det snakk om originalbiler.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Splitboy
|
 |
« Svar #29 på: april 09, 2012, 21:21:33 pm » |
|
Men tidsriktig styling og trimming er innafor.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|