mai 06, 2025, 21:47:33 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Bruktbørsen
>
Deler ønskes kjøpt
>
WBX?
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: WBX? (Lest 627 ganger)
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
WBX?
«
på:
april 13, 2012, 15:27:35 pm »
Noen som har en 2,1?
Trenger vel egentlig bare blokk og veiv.
Bør være i relativt bra stand!
(og hvilken er best å bygge OXY av?)
Dette blir helt sikkert liggende på hylla en stund, men verdt å høre om noen har.
Loggført
'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018
Norges raskeste luftkjølte gatebil?
'59:
Snart
rockfordkongen
Supermedlem
Innlegg: 518
Bosted:
Sv: WBX?
«
Svar #1 på:
april 13, 2012, 17:57:35 pm »
Har en 2,1 wbx i veldig bra stand, kontakt meg på pm eller 90573606 ved interesse!
Loggført
Lowlife
Supermedlem
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.
Sv: WBX?
«
Svar #2 på:
april 13, 2012, 21:17:32 pm »
Denne?
DSC00415.JPG
(101.84 KB. 512x384 - vist 92 ganger.)
DSC00416.JPG
(96.43 KB. 615x461 - vist 88 ganger.)
DSC00418.JPG
(111.56 KB. 512x384 - vist 111 ganger.)
Loggført
LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
Sv: WBX?
«
Svar #3 på:
april 15, 2012, 01:05:52 am »
har longblokk,og ei shortblokk vist da er meir intresangt. den kan trulig sendast i posten, men kostar nokon kroner sikkert. longblokka er frå ein motor som var i drift til 2006. har ikkje vert starta mykje etter den tid. dårlig oljetrykk. shorblokka er orginalmotoren til synkroen min. skifta for nokon år sidan pga av..dårlig oljetrykk. men pompeskift og lagerbyte er vel ein sjølvfølge uansett
Loggført
-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...