How-to: Full flow
erikaa:
Har samlet litt mål vedr. dette i tråden min på VWACB-fomumet:
http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=68.30
Race-buggy:
når det gjelder oli gallery plugger og fittings selger Rallybugs dette i norge til billig penge:
Lövdal:
Hejs,
Säkert ingen som skulle göra det men jag skriver detta i alla fall
(I fall det finns flera svenskar på detta forum ;D ..)
Det är så klart en grund till att man använder NPT gänga.
NPT är förkortning av "National Pipe Taper " där Taper betyder Konisk (kon).
Denna gänga är speciellt framtagen för att hålla tätt vid tryck.
Så ... Använd inte Metrisk gänga och plugg då kan du få ptoblem.
Jag kanske oxå skall skriva att, enligt regelverket för "NPT" och "BSP" ( British Standard Pipe ) så skall man gänga upp på nytt efter att gängan har använt en gång. (Vart åtdragen till moment.)
/N.
Anders Peder:
Pluggene er ute untatt den på siden mellom syl 3-4 for den har jeg ikke..MEN..jeg har hatt et uhell..
jeg tok ut litt for mye av den pluggen til høyre i bildet,misforsto størrelsen pga en "støpekant" litt utenfor selve pluggen så jeg tok ut en del mer enn selve diametern på pluggen.. så jeg har tenkt litt...
forslag 1: borre ut til en nærmeste NPT plugg størrelse .
forslag 2: bruke såkalt kjemisk metall guffe.men dette er siste utvei i såfall..
for sveising av as41 blokk av Magnesium er vel umulig ikke sant? om ikke kunne jeg ha fått tetta hullet forgodt og evt borra op riktig dimmensjon å gjenga opp.og plugget det..
Forslag???
Tistlo:
Me har nett hatt om magnesium i kjemi-timane på skulen og då lerte me att magesium brenne !
Då fekk me prøva å halda ein streng med magnesium, med ei klypa og deretter tenna på med ein lighter... Det tok rett og slett fyr og vart eit fela lys, nesten som sveiselys...
Da eg prøver å sei er att magnesium er lettantennelig og brennbart så ved sveising vil det nok skje saker og ting, vist ikkje du bruker spesial utstyr...
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
[*] Forrige side