Vurderer salg av godbilen da jeg ikke har plass til den lenger

Bilen er en 1965 VW T1 1200 som har rullet ca. 150 000 kilometer. Bilen ble EU-godkjent uten feil i juni 2011 og er i bruk når været er fint.
Bilen er helt original, med unntak av Puma forstilling, 5-spoke, T-bars, 911-lykteglass og en Empi shifter. 12V omformer og "stereo" følger med.
Bilen er på ingen måte strøken, men fremstår som en pen, urestaurert bruksbil. Utvendig har den noen bulker her og der og noen flekker i lakken. Patina heter det visst

Etter jeg kjøpte bilen i oktober 2011 har den fått ny kanal på høyre side da denne var rustet, setene er trukket om i trekk fra Wolfsburg West, gulvet er rengjort, malt og fått nye asfaltplater. Ny isolasjon under/bak kaksetet, nye 2 punkts-seler bak og det er helt nye tepper i bilen ifra Wolfsburg West.
Den har også fått nytt bensinrør ifra tank til motor, ny pakkning og karossori-lim mellom plate/karossori.
Det følger med endel smådeler, T-bars, støtfangere (står på bilen nå) 6 volts extra pærer, nye sidespeil til begge sidene ifra westcoast osv osv.
Med unntak av et par rifter er taktrekket helt og fint, om enn litt skittent.
Om du er ute etter en fiks ferdig "cal looker" bil som starter hver dag og går som en klokke, så er dette bilen for deg. En ypperlig cruiser!
Prisantydning på bilen har jeg satt til kr. 35 000,-
Her er noen bilder fra fjor sommer tatt av forige eier. Nye og mindre flatterendes bilder kommer.